Inlägg från: Ostkustens Pärla |Visa alla inlägg
  • Ostkustens Pärla

Din värsta date!

Inte så jättekul kanske, men...

Jag var väldigt ung och bodde vid denna tid i ett gårdshus till mina föräldrars hus. De hade nyckel till mitt hus.

Jag skulle på en date i "storstan" och det var sagt att jag skulle ta tåget hem. Men min dejt och jag gick på bio och mitt tåg hann gå. Så jag ringde hem till mamma (jag har en väldigt orolig mamma) och sa att jag kommer senare och att jag blir hemskjutsad.

Eftersom jag trott att jag skulle åka hem ensam på kvällen hade jag inte städat. Så när min dejt och jag kliver ur hans bil vid mitt hus sa jag "Det är nog ganska rörigt hemma..."

När jag öppnar dörren till mitt hus ser jag hur allting är SKINANDE BLANKT och allting ligger i RAKA RADER och allting är HELT PERFEKT!!! Vad säger jag då? "Eh... Det var visst inte så rörigt..."

Mamma hade varit inne och städat hos mig!!! Hon tyckte inte jag kunde ta hem en karl i ett så rörigt hus!!

Min dejt måste ha trott jag var galen... Men det gick bra, vi är fortfarande ihop...

• Ostkustens Pärla

String på en karl!! Skrattar ihjäl mig!!! Hohoho!!! Skulle ha velat se din min när han sa det!!!

Svar på tråden Din värsta date!