• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Anonym (klumpig)

Var förbi hemma hos honom och jag lånade toaletten. Råkade riva ner hans eltandborste i toalettstolen innan jag hunnit spola...

• Anonym

Min värsta dejt var typ redje dejten med min dåvarande pojkvän. Vi hade som sagt precis träffats. Vi var ute på promenad när han plötsligt säger "Bara så att du vet det så har min mamma och jag bestämt att om jag nånsin gifter mig så ska jag ha äktenskapsförord. Jag har ju en gård och jag vet många killar som blivit lurade av tjejer som bara varit ute efter pengarna."

URSÄKTA?!?!?!?!?

Nu såhär tio år efter händelsen känns det ju helt barockt att man gick på nån mer dejt med honom! Men då när man var 21 år och ung och dum så hörde jag bara ordet "gifta mig", och tänkte "Åh, han pratar redan om att GIFTA SIG!!!" Gud så puckad jag var. Jag var ihop med honom ett helt år. Nåt giftermål blev det dock aldrig. Han visade sig ha världens mest dominanta mamma. Hon styrde honom med järnhand och det var otäckt att se. Äckligt. Det var som om han var ihop med sin mamma....

• Ostkustens Pärla

Inte så jättekul kanske, men...

Jag var väldigt ung och bodde vid denna tid i ett gårdshus till mina föräldrars hus. De hade nyckel till mitt hus.

Jag skulle på en date i "storstan" och det var sagt att jag skulle ta tåget hem. Men min dejt och jag gick på bio och mitt tåg hann gå. Så jag ringde hem till mamma (jag har en väldigt orolig mamma) och sa att jag kommer senare och att jag blir hemskjutsad.

Eftersom jag trott att jag skulle åka hem ensam på kvällen hade jag inte städat. Så när min dejt och jag kliver ur hans bil vid mitt hus sa jag "Det är nog ganska rörigt hemma..."

När jag öppnar dörren till mitt hus ser jag hur allting är SKINANDE BLANKT och allting ligger i RAKA RADER och allting är HELT PERFEKT!!! Vad säger jag då? "Eh... Det var visst inte så rörigt..."

Mamma hade varit inne och städat hos mig!!! Hon tyckte inte jag kunde ta hem en karl i ett så rörigt hus!!

Min dejt måste ha trott jag var galen... Men det gick bra, vi är fortfarande ihop...

• Mumin75

Besatt kille...
    Jag träffade en kille ute på ett dansställe. Vi pratade och dansade och hade jättekul tillsammans under hela kvällen som slutade med att vi kysstes och bytte telefonnummer. Han bodde i en annan stad ca 7 mil bort men redan helgen därpå kom han hem till mig (jag bodde hemma hos föräldrarna då) och han skulle övernatta. Vi kramades och pussades och jag märkte att han ville mera när vi sedan skulle lägga oss... men jag var inte redo att gå så långt och sa nej. Dagen efter började det jobbiga, han hade blivit jättekär i mig och älskade mig jättemycket. Vi hade ju inte ens lärt känna varandra ännu och hans klängande och kärleksförklaringar hela tiden fick mig att vilja dra mig ur mer och mer... jag bara längtade efter att helgen skulle ta slut så han kunde åka hem. Helgen tog slut, han åkte hem och jag pustade ut... Någon dag senare ringde han och i luren hörde jag: Jag älskar dig så mycket... bla bla bla. Jag hade laddat och förberett mig på att "göra slut" och förklarade i telefonen att han nog inte var rätt kille för mig och att jag inte kände likadant. Han blev helt förkrossad och började gråta i luren och förklarade att han aldrig älskat någon så mycket som mig osv. Va fan, vi hade träffats i ett par dagar bara... Han ringde några gånger efter detta och beklagade sig i telefonen att det var så synd om honom och han var så ledsen, han hade blivit så kär i mig och skulle aldrig kunna glömma mig... när han äntligen gav upp ringandet började kärleksbreven ploppa ner i brevlådan och så fortsatte det i flera månader innan han äntligen gav upp. Tiden gick och jag glömde bort honom... men så helt plötsligt en dag ca 1,5-2 år senare dimper det ner ett brev i brevlådan från denna kille där han skriver att han fortfarande inte glömt mig och att han saknade mig... Hahahaha!!! Snacka om besatt... Detta är nu måååånga år sedan så jag hoppas att han kommit över mig nu!

• Anonym (ANONYM!)

Min kompis hade några dejter med en sexgalen kille som var medlem i "Gang bang Sweden", alltså en klubb för gruppsex!!! Vi gick in på deras hemsida och kollade och det var jätteäckligt!!

Iallafall, min kompis var ju ung och nyfiken på sex och hon berättade hänfört för mig om deras stunder i sängen med svarta latex-lakan, oljor, punghållare i läder med nitar på... Jag var lika chockad varje gång... De gick på erotikmässor och tittade på porrfilm och hade en massa sexredskap...

Tillslut skulle hon följa med honom på ett topphemligt klubbmöte. En hel helg i ett stort hus i skärgården. Gruppsex med 100-tals människor en hel helg. Inga hämningar. Jag var i chocktillstånd över att hon vågade. Jag försökte avråda henne, tänkte att det kanske kan hända saker... Men spänningen blev för stor för henne och hon hoppade av i sista stund... Tur var kanske det...?

• Anonym

Kan ju berätta om en av mina värre dejter..

Jag och en snygging var inne på vår andra dejt,

hade precis fått mitt körkort och ville ju självklart

köra han grymma cab hem från kinan..

Absolut fick jag det!

Vi sitter och flumsnackar lite i bilen och han tycker

jag ska våga trycka lite mer på gasen..

Jag stilar mig och drar på som tusan och vad händer?

Lilla jag kör rätt in i ett stängsel vid motorvägen..

Hela framskärmen och vänstersidan smaschades sönder!

Framdäcket stuttsar över till mötande fil och två bilar kör av vägen.

Jag sitter helt stum i framsätet och vet inte vad jag ska säga,

båda klarade ju oss relativt bra

Nån ringer polisen och han ringer hem till sin pappa som får hämta oss..

Denna killen var ju läbbigt snäll, han sa att det var han som körde och sa att vi skulle byta plats snabbt som attans.., men jag klarade inte av en tredje dejt med

honom eftersom jag skämdes så..

Försäkringen täckte inte upp till en ny bil
    så hörde att han fick köpa sig en motorcykel istället..

Tur att vi inte bor i samma stad..

• Anonym (Pinsamt)

Jag och min bästa kompis var ute och dansade....Hon träffade en kille och jag träffade min bästa kompis bror som jag känt sedan jag var liten men som jag aldrig egentligen har lagt märket till.

Jag var väldigt onykter och han förförde mig.
    Vi gick hem till min väns mamma (brodern bodde med pappan) och min vän och hennes span hade sex.
    Likaså hade jag och brodern i samma rum. Efter sexakten tände någon lampan och jag höll på att svimma. Insåg att jag fått mens och blött ner hela madrassen, delar av golvet och sängkläderna.

Ville bara sjunka genom jorden....

• Johnsson

Värsta dejten jag har haft var när jag gick på gymnasiet.
    Hade träffat skolans populäraste kille ett par gånger,guuud vad lycklig jag var...

Sen bestämde vi oss för att fira nyår ihopa ute på ett dansställe..På vägen dit så säger han till mej att vi ska bara plocka upp hans ex,hon ska oxå vara med oss & fira???!!!!

Ehh,jaja säger jag dum som man var

Sen under hela kvällen så njöt han!! Gick exet på toa så var han på mej,gick jag på toa var han på exet...

Efter den kvällen hörde jag inte av han mer,synd bara att han hade fått vad han ville ha ett par dagar innan!

• enny signatur

Ostkustens Pärla: hehe vad lustigt

min värsta är helt klart denna. hade bestämt att jag skulle på bio med en kille som jag chattat med via msn. hade inget minne av vart jag träffat honom (vilken sida), men av någon mystisk orsak skulle vi iallfall på bio (dejt?). jag har träffat massa folk via nätet, speciellt då (sommaren 05) så var egentligen inte så förvånande. men samma morgon som vi ska träffas inser jag att han finns på qx och det är där vi pratat. det bådar inte gott i mina öron.
    ivilket fall så åker jag ner till stan för vi har ju ändå bestämt...
    där nere står en sådär 35-40 årig gubbe... ful som stryck (ursäkta ). inte alls den där 25årig pojken på msn bilden.
    jaha, vad gör man nu?
    jag blir tystlåten av mig coh funderar på hru ajg tar mig ur detta. filmen börjar sådör 1 timme senare. tills dess går vi och pratar... nej förlåt, han gåt och har en monolog som jag enellanåt inflicker ett "jaha" i eller dylikt. försökte påvisa att ajg inte var intressserad av att prata (speciellt inte då vi inte hade något att prata om).
    vi går till bion, han försöker bjuda mig på godis ioch popcorn 200 gånger... ajg tackar artigt nej... jag börjar ignorera, ja ni fattar.
    han försöker sitta så nära som det går, jag fluyttar mig så nära min andra granne som möjligt i salongen...
    när filmen är slut tittar ajg på klockan och säger "oj min buss går nu...." och sticker illa kvikt därifrån.
    kommer hem och får ett medelande "vill du ses igen?"
    är inte känd för att vara snäll, men bruakr inte rådissa folk men då tröttnade ajg och frågade om han verkligen trodde det och om han vejkligen tyckte det var trevligt?
    "man kan ju alltid fråga" (eller försöka kanske det var?)

blev rätt avskräkt från nätdejter (eller träffar snarare) efter det. men som tur var fanns det en peroson jag faktiskt vågade mig för att träffa (var aldrig någon tvekan) trotts misstaget ovan. vem det är kan ni nog gissa...

Svar på tråden Din värsta date!