Inlägg från: Anonym (pinsamt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinsamt)

Din värsta date!

Jag och min bästa kompis var ute och dansade....Hon träffade en kille och jag träffade min bästa kompis bror som jag känt sedan jag var liten men som jag aldrig egentligen har lagt märket till.

Jag var väldigt onykter och han förförde mig.
    Vi gick hem till min väns mamma (brodern bodde med pappan) och min vän och hennes span hade sex.
    Likaså hade jag och brodern i samma rum. Efter sexakten tände någon lampan och jag höll på att svimma. Insåg att jag fått mens och blött ner hela madrassen, delar av golvet och sängkläderna.

Ville bara sjunka genom jorden....

• Anonym (pinsamt)

Jag jobbade på en förskola och en yngre kille gjorde sin praktik där. Träffade honom på krogen sen, hade druckit ganska mycket, och erkänner att jag är skit tänd på honom. Undrar om vi inte kan gå hem och ha sex? Visst tycker han och vi börjar gå hem åt. Jag ångrar mig efter ett tag, känner att det här var nog dumt iallafall. Så jag går tillbaka till stället vi var på.
    Nu har det gått ett antal år, och jag jobbar på en annan förskola.
    OCH vem ska inte skola in sitt barn, just det HAN. Det är så fruktansvärt pinsamt, både han och jag vet, men vi låssas som ingenting. Jag vill inte säga nåt till mina kollegor, för vad ska de tro om mig...............!!!!

Svar på tråden Din värsta date!