• RebelRose

Din värsta date!

Jag var väl 18-19 år och var på affären med min farsa och bästa kompisen,jag hade skittråkigt och skojflirtade lite med en kille & när jag skulle gå förbi kassorna så vinkade jag lite åt honom

Senare på kvällen så ringer telefonen hemmavid och får ett "Öhhh,det här kanske låter konstigt men var du o handlade i dag?"
    Då har karln tagit regnummret på farsans bil och på så sätt fått hemnummret(!)

I allafall så gick jag på en date med honom(Han var ju så ihärdig)han var 7 år äldre än mig och vi satt på ett cafe o snacka och kom överrens om att träffas hemma hos honom på kvällen o se en film.

Karln var SÅÅÅ tråkig,han pratade uteslutande om sitt ex(Och hur hon vart otrogen osv osv) och det slutade med att jag SOMNADE sittandes i hans soffa!
    Han väckte mig,Jag mumlade nått om att jag var trött, och ringde min skjuts som kom ganska omgående..

Nästa dag messar han och vill träffas igen!(ja,jag kan ha antytt nått liknande när jag försökte smita därifrån)
    `
    Är det ett gott tecken när daten somnar?

Jag svarade nått undvikande och hörde inte av mig mer,sen,efter ca 1 år får jag ett mess"Jag såg dig idag, har inte glömt dig,har du glömt mig?"
    jag svarade inte..

Ca 2(!)år efter så kommer han fram till mig och min dåvarande sambo på krogen och frågar vad han gjorde för fel.
    Jag berättade det för honom.

Det var bland det värsta i dateväg jag varit med om..

Svar på tråden Din värsta date!