• delifi2

Din värsta date!

det var nog när jag håll på i mitt rekord nätdejtande.

Finns massa att berätta om olika episoder men här kommer 1.

Vi började prata på NL och han var jätte trevlig, sen börjae vi prata i telefon och vi kunde prata i timmat om allt å inget.

Jag fick veta att han var lite mullig, men jaja tänkte jag det får väl gå. På hans pres så fanns ett kort men inte så tydligt.

Efter några veckor så bestämde vi oss för att träffas på riktigt, jag bodde i Sthlm då och han bodde någon annanstans.

När jag mötte honom vid tåget fick jag en chock, det var den största människan jag sett i hela mitt liv, och det första han gjorde var att ta på min rumpa.

Vi åkte iaf hem till mig där mina barn bara stirrade, sen så gick vi ut å åt middag, vi sa inget till varann under hela middagen, sen gick vi ut på ett ställe där min chef var till råga på allt. Hon vet hur jag brukar ha för killar så hon kom fram till mig och frågade vad jag gjorde med honom och varför jag inte prata med honom. Jag är den som altlid brukar prata med allt å alla.

Det slutade iaf med att jag var supertaskig och sa att det var en annan person som ville träffa mig och han var tvungen att åka hem. Han ringde sen och sa att jag var den elakaste horan som fanns på jorden. Allt hände under 5 timmar

• delifi2

ja det var inget kul

Har en annan oxå kom jag på.

Vi chattade på msn och efter ett tag bestämde vi oss för att träffas, jag åkte hem till honom , men han visst att jag skulle ut med mina vänner senare under kvällen. Kommer in i hans port och ska ringa på hans dörr närjag hör at nån spelat gitarr och sjunger där inne, rätt gulligt tänker jag då och ringer på. En kort kille öppnar dörren med en ful mustsch. Under kvällen så sitter han ooch spelar gitarr och sjunger, samt bjuder på bubbel. Sen när jag fått i mig lite så frågade han om han fick ta på mina bröst eftersom han hade bjudit mig på bubbel.

Nä sa jag då, men han envisades och förökste verkligen få in händerna under mi tröja, jag stack fortare än kvickt

• delifi2

undrar om det är några killar som skriver här, fast de är anonyma. super kul läsning är det iaf

• delifi2

Kom på en till

Jag å en kille chattade på nätet och det var mycket sex inblandat. Vi hade rätt grova anspelningar p¨å sex och både 2 visste att det var bara det som gällde och inget förhållande.

efter några måndaer åkte jag ner till honom i Malmö, det första han sa att han trodde inte att jag var så kort, jag är 150 cm och han var inte så spec lång heller.

Vi åkte hem till honom och sa inte så mycket till varann, vikunde ju lixom inte ha sex samtal som vi hade förut när vi bara prata med varann i telefon. Han gick in i sitt sovrum och ropade på mig, vi hade lite kul men han var inte nån höjdare i sängen, en ren besvikelse.

Vi skulle gå ut hade vi bestämt, han bjöd på vitt vin, jag var då inte van vid vin så jag drack på där.
    Vet att vi kom ut men hur vi kom hem till han sen vet jag inte, har ett svagt minne av att jag ramlade på dansgolvet iaf.

dan efter så var han "tvungen" att åka hem till sin syrra och skulle vara borta hela dagen, han ringde sen och sa att om jag ville så kunde han skjutsa mig till stationen så jag kunde åka hem. Hehehe... klart jag inte skulle åka hem, hade ju en egen lägenhet i en stad jag aldrig varit i, här fanss mycket att utforska. Gick in på nätet och hittade snabbt en kille som bodde i Malmö, vi bestämde oss för att träffas och bara gå omkring att sncka, han var trevlig å så men inget mer.

Senare när jag kommer "hem" så ringde det på dörren, då hade han ringt sin kompis å sagt att jag tydligen var en vildkatta i sängen och att jag nog skulle passa bra ihop med hans polare. Men det tyckte inte jag, sa att jag hade andra kompisar i Malmö å skulle ut med dom på kvällen.

På kvällen gick jag ut å festade själv och träffade en kille där som vi åkte hem till å hade lite kul.

Sen var helgen över och jag åkte hem till mig.

Den killen hörde aldrig av sig mer igen.

Lite pinsamt att göra bort sig så där genom att dricka för mycket, men som sagt jag hade aldrig druckit vitt vin förr

• delifi2

jag kom på en till här när jag skulle laga mat.

Vi hade pratat mycket på msn och hade jätte mycket att prata om, vi pratade om allt och det var aldrig tyst så vi bästemde oss efter ca 1 vecka att det var dax att träffas, vi tänkte hanlda mat tillsammans och göra "flygande jakob".
    sagt o gjord jag åkte hem till honom och vi hanlade och gick hem till honom, knäpptyst var det, ingen av oss hade inget att säga, genomled hela middagen under tystnad, han frågade om vi skulle äta i vardagsrummet eller i köket, jag sa snabbt vardagsrummet för då kunde vi se på tv under tidem.

Åt upp väldigt snabbat och sa att jag måste hem, vi pratade på msn efter det och bestämde att det nog inte var vi 2

Svar på tråden Din värsta date!