• annabu

Din värsta date!

Min värsta var nog när han jag skulle träffa började med att nonchalant visa med huvudet att jag skulle "haka på" medans han gick och pratade med en kompis, sen när vi kom på restaurangen så fick jag inte välja själv vad jag skulle äta. När servitrisen kom tog han ut sitt tugummi ur munnen och kastade det förbi henne och in bland blomkrukorna.
    Sen sitter han och berättar medans vi äter, att han har så snuskigt hemma att hans mamma kommer och städar åt honom (35+ är han), och att han röker så mkt att han varje morgon SPYR SLEM i handfatet som är så segt att det inte går att spola bort med vatten, han måste trycka ner det med fingrarna...
    Jag lovar att jag inte åt många tuggor den måltiden, och när han ville ha en kram när vi for därifrån så ryggade jag!
    Efter en timme började han ringa och skicka sms i massor. Jag slog av mobilen och slog på den dan efter då hade jag 10 sms och 5 meddelanden i röstbrevlådan! I set sista lät han riktigt otrevlig! Jag skickade ett sms och sa att det inte skulle bli nåt mellan oss! Han förbannad och skickade några elaka sms tills han till slut gav upp!
    Värst av allt var ju att han ser så fräsch ut, kunde inte i min vildaste fantasi tro att han skulle prata om sånt..

Svar på tråden Din värsta date!