Inlägg från: Anonym (toppendate) |Visa alla inlägg
  • Anonym (toppendate)

Din värsta date!

Skulle pa date med en snubbe som jag var lite intresserad av och hade bestämt träff pa en bar en tidig kväll där jag kände bartendrarna.

Snubben hade tydligen varit sa nervös att han tagit nagra för manga drinkar innan...tror han hade varit ute med vänner.

Hursomhaver trillar han in plakatfull, raglar fram till baren och sätter sig brevid mig.

Berättar sedan glatt för bartendern att h

• Anonym (toppendate)

Skulle pa date med en snubbe som jag var lite intresserad av och hade bestämt träff pa en bar en tidig kväll där jag kände bartendrarna.

Snubben hade tydligen varit sa nervös att han tagit nagra för manga drinkar innan...tror han hade varit ute med vänner.

Hursomhaver trillar han in plakatfull, raglar fram till baren och sätter sig brevid mig.

Berättar sedan glatt för bartendern att han tänker minsann sätta pa mig ikväll....hmmm

Sedan kräks han framför mina fötter

Toppendate!! Verkligen!

• Anonym (toppendate)

gick pa date men en annan kille, en kompis till en kompis och han skulle vara saaaa gullig och trevlig.

Ska äta middag hemma hos honom men han börjar röka braj istället...sedan gar han pa toaletten.

Kommer tillbaka och berättar att han blir bajsnödig av att röka, röker lite mer.

Gar tillbaka till toaletten och sitter och skiter med dörren öppen samtidigt som han sitter och pratar med mig.

Gifte mig inte med honom heller.

Svar på tråden Din värsta date!