Din värsta date!
jag skulle gå på dejt med en kille som jag kände sedan skoltiden men återträffat på nätet när jag blev singel. Vi pratade mycket i telefonen och hade mycket trevligt och bestämde oss för att träffas på stan en vacker vinterdag.
Vi skulle äta lunch men när vi väl träffades så styrde han om det och ville ta en fika istället. Okej visst det var ju ok för mig. Han var hafsigt klädd och skylde på att han skulle ha tvättstuga på eftermiddagen och därför vara alla vettiga kläder i tvätten. Hmmm planering?
Under fikat satt han och beklagade sig över hur besvärligt han hade det med ekonomin, arbetet, omöjligt att hitta en kärlek *desperat*. Efter vi hade fikat frågade han mig om jag kunde betala eftersom han var låginkomsttagare. ÖHHHH, knappast jag borde ha blivit bjuden efter att ha måsta spela psykolog till denna person. Sedan höll jag aldrig på att bli av med honom han ringde och mailade i flera veckor fast jag gjorde ganska klart för honom att vi inte hade något gemensamt + att eftersom jag hade barn och det inte var av intresse för honom så kunde det ju inte bli nått mer. Fattar inte varför han inte klämt ur sig det tidigare bara.