Din värsta date!
Har haft några dåliga dejter:
1: Var ut på internet precis i början...fanns inte så många svenska sidor utan var ofta ute på Javacafé och träffade där två killar som var kompisar och som jag och min kompis ofta chattade med. Vi kom bra överens och både jag och kompisen tyckte de var trevliga. De skulle på klass resa till Liseberg (de kom från Kalmar eller nått sånt) och jag och min kompis skulle dit samma dag för att se en koncert med kompisarna och det bestämst att vi skulle träffa dem där. När vi kommer (helt gäng md tjejer i 16-17 års åldern) så ser vi ett gäng med killar stå och vänta... De såg alla ut som super nördar så vi intygade oss själva att det defenetivt inte kunde vara dem...de hade ju inte verkat som nördar när vi chattade...sitter där typ 30 min tills tillslut de två töntigaste kommer fram...och frågar om vi är vi...Hjälp!! Sen visade det sig att de var lika töntiga som de såg ut! Helt annorlunda än de verkat på chatten!!Vi sa till dem att vi skulle gå ett varv med våra kompisar så skulle vi ses på ena sidan av scenen vid koncerten... sen smet vi!!!!!!!!!
Skriver de andra en annan gång!!!