• Coccolina

Din värsta date!

Har haft några dåliga dejter:

1: Var ut på internet precis i början...fanns inte så många svenska sidor utan var ofta ute på Javacafé och träffade där två killar som var kompisar och som jag och min kompis ofta chattade med. Vi kom bra överens och både jag och kompisen tyckte de var trevliga. De skulle på klass resa till Liseberg (de kom från Kalmar eller nått sånt) och jag och min kompis skulle dit samma dag för att se en koncert med kompisarna och det bestämst att vi skulle träffa dem där. När vi kommer (helt gäng md tjejer i 16-17 års åldern) så ser vi ett gäng med killar stå och vänta... De såg alla ut som super nördar så vi intygade oss själva att det defenetivt inte kunde vara dem...de hade ju inte verkat som nördar när vi chattade...sitter där typ 30 min tills tillslut de två töntigaste kommer fram...och frågar om vi är vi...Hjälp!! Sen visade det sig att de var lika töntiga som de såg ut! Helt annorlunda än de verkat på chatten!!Vi sa till dem att vi skulle gå ett varv med våra kompisar så skulle vi ses på ena sidan av scenen vid koncerten... sen smet vi!!!!!!!!!

Skriver de andra en annan gång!!!

• Coccolina

2: Jag var jätte kär i en kille på gymnasiet i 1:an... Han gick i min kompis klass och vi hade skåpen i samma korridor...Vi pratadealdrig men det var många blickar och nervösa leenden som byttes...var så kär. Mina kompisar övertygade mig tillslut att han var lika blyg så jag borde ringa honom. Sagt och gjort. Vi bestämde att ta en fika efter skolan någon dag senare. dagarnai mellan vågade jag bara pipa fram ett blygt hej för övrigt bara blickar och leenden...dagen kom och vi gick på daten... han nobbade de två vanliga cafeerna i stan...det ena för dyrt det andra fel människor... tillslut hamnade vi på pressbyråns slitna cafe´bord på stationen...tystnade var tung..vi pratade inte på jätte länge och när vi väl pratade fick jag bara reda på att han tyckte om stålmannen men inte james bond (golden eye hade precis kommit)mer tystnad sen var han tvungen att åka då hans sista buss gick...efter det tillbacks till att bara le mot varandra osv... jag vägrade bjuda ut honom igen..nu var det hans tur!!!!
    Tiden gick och jag fick en pojkvän... detta var ca 1 år efter daten! Då äntligen pratade han med mig!!Han kom fram till mig i biblioteket där jag satt ensam...vi pratade en liten stund men sen vart jag tvungen att gå...när jag var i den tomma orridoen ropade han efter mig.."har du lust att ta en fika en dag? eller bio och en pizza?"
    Var så chockad!!! Svarade över axeln "Too little too late!"
    Allt slutade ine där utan det höll på likadant hela gymnasiet ut... var jag singel flörtade vi i tystnad leenden och blickar...hade jag pojkvän kom han och frågade mig om jag ville gå ut...*suck*...

• Coccolina

3:(I Italien) träffat en kille via nätet och vi bestämde oss för att första daten skulle ske på ett dans ställe med våra kompisar runt omkring..han dök upp ensam! Nåja... vi hade en kul kväll men en av mina tjej kompisar råkade göra sig illa och fick åka till sjukhus och då försvann min skjuts... denna grabben lovade att skjutsa mig hem... vi stannade halvägs för att äta... närvi sitter där frågar han rent ut om jag kundetänka mig att ha sex med honom..full som jag var sa jag vad jag tänkte... inte den kvällen men kanske längre fram!
    Han svarade att han bara hopads jag inte väntade för länge då hans flickvän snart skulle komma tillbacks från USA!!! Nej tack sa jag då! Hans svar var att knuffa omkull mig och sen sticka därifrån och lämnade mig i ett av de sämsta områdena (fullt med prostituerade och deras kunder) i min stad att gå hem (inga pengar till taxi) börjar ring aoch det var svin kallt!! Hade bara en super kort klänning och tunn jeans jacka... flyförbannad börjar jag gå hem... Blir stoppad av polisen som frågar om jag jobbar eller kommit fel!! Ryter fram till dem vad som hänt och får skjuts hem i polis bil...INTE ROLIGT!!!
    Träffade på grabben någn månad senare och frågade hur det gick med flickvännen...Då hade han gjort slut med henne då hon gått upp i vikt under sina månader i USA!!! Ytterligare nån månad dyker han upp igen... nu har han gått upp något otroligt i vikt!!Skrattade gott åt den uppblåsta tönten!!

• Coccolina

Hade en date en gång som inte vart så lyckad.(dock ej en katastrof i slut ändan)
    Det var en andra date med en kille från internet. Den första hade varit perfekt!
    Nåja han tog med mig till ett mysigt ställe i grann staden.. Vi sätter oss och han frågar vad jag vill ha för drink. Servitören kommer och han beställer för mig och när drinkarna kommer betalar han. Vi sitter och pratar lite och har mysigt. Han ursäktar sig för att han behöver gå på toa...
    Efter ca 30 min börjar jag undra om han dumpat mig där... Ytterligare några minuter senare kommer han tillbacks...Likblek!
    Han hade svimmat på toa och först efter några minuter hittade någon honom och sen tog det ett tag innan han hämtade sig nog att komma ut till mig igen. Han ägrade åka till sjukhus och hade vägrat ambulans. Självklart åkte vi hem.. Dagen efteråt hamnade han på sjukhus. Blödande magsår! Så våra näst kommande dater skedde på sjukhuset
    Vi var tillsammans ett tag sen tog det slut. Att daten blev dålig var ju inte hans fel men den halvtimmen jag satt där ensam vid bordet var jag övertygad om att han hade dumpat mig och jag mådde skit dåligt!

Svar på tråden Din värsta date!