• malinka2

Din värsta date!

Hrm så långt som dejt gick aldrig det här men jag hade en beundrare som jag hellst hade sluppit. En kväll hemma ringer det på dörren o där står han (ingen aning hur han tagit reda på vart jag bodde) med en bukett tulpaner från ICA typ tyckte riktigt synd om honom....tyvärr tog han mitt medlidande som invit och ville bjuda mej på middag hos sej med VITT VIN OCH RÄKOR!!! Då blev det bara för mycket.... bidde ingen dejt

• malinka2

Haha, har läst ikapp tråden nu och på tal om killar som inte riktigt har det utseendet dom utger sej för att ha...jag hade en "kompis" på gymnasiet (en sån där som bara är med liksom..) Han chattade för fullt med tjejer och la ut bilder på bla min dåvarande pojkvän o sa att det var han. Jag är inte alls utseendefixerad men den här killen är ordet FUL personifierat. Likblek, tanig o världens gräsligaste mun, URK! Har många gånger funderat på hur det blev om han träffade nån av tjejerna, stackare säger jag bara...

• malinka2

cHARLIE BROWN: Jag har en story som ivarjefall handlar om en kille (min kompis) han va på dejt med en söt o ganska rättfram tjej. Dom käka middag o skulle vidare ut på krogen, trivdes bra tillsamans TILLS tjejen blir lite för full, lutar sej över bordet o halv viskar "Jag har mens men jag kan rida av dej med röven om du vill"

Jisses som vi ha retat honom för det!!! Analsex i all ära men denna kille blev enbart äcklad

Svar på tråden Din värsta date!