Din värsta date!
jag har en bra!!
För många år sedan innan jag träffade sambon så hängde jag o min tjejkompis på alla nattklubbar i Götet..
En kväll var vi på trädgår´n det var bra fart o vi hade jäkligt kul. träffade en sån läckerbit o jag lovar han var 10/10. Han bjöd på drinkar o så.. Vi bestämde dejt dagen efter.
När ajg står där o väntar så kommer ingen. Jag väntar 45 min o då kommer han. ingen förklaring eller något. Men nu börjar det roliga. Han e så jävla ful, på sig har han en stor ful skinnjacka med stora hemska fickor som e helt fullproppade med vantar o mössa o gud vet vad.
Vi gå direkt till bion eftersomhan e sen hinner vi inte fika. efter en stund, ca en kvart, viskar han i mitt öra att han e kissenödig, jaha sa jag o vad vill du att jag ska göra åt det svarade jag.. det går en liten stund till, sen viskar han igen att han verkligen e kissenödig. gå på toa då säger jag till han.
Så han går.
Tror ni han kom tillbaka?? NOP!! jag går ut från filmen när den e slut, då står han där i kylan o väntar. han tyckte det var så pinsamt o komma tillbaka o störa de andra igen. sedan frågar ahn om vi kan gå hem till mig o dricka tea.. visst tänkte jag.. vi for hem till mig. där satt han o bredde ut sig i soffan o jag blev så äcklad av honom. så jag skickade hem honom. sedan ringde o ringde o ringde han. o jag sa redan vid första samtalet att jag e totaltointresserad han kan sluta ringa. men det ska ni itne tro att han gjorde..
en dag efter ca ett halvår svarade min nuvarande sambo i telefonen. då var det han som ringde.