Din värsta date!
haha ja dessa nätdejter.. Jag chattade en del när jag gick i högstadiet och då var nätdejting ganska nytt.
Det var en helg som jag fick låna min brors lägenhet och jag hade iaf chattat med en kille i många timmar. Han verkade supergullig o vi hade mycket gemensamt. Sen fick vi för oss att prata i telefon, vilket vi gjorde i flera timmar. Väldigt varm röst o bla bla.. Vi bestämde att vi skulle ses dagen efter (!!). Han bodde ett par mil från mig så han skulle ta sin bil till Göteborg.
På vår mötesplats väntade jag, och helt plötsligt kommer den blekaste killen med de mest vattniga ögonen och säger hej. Jag ångrar nu att jag inte sa att jag var någon annan haha.
Vi käkade på mcdonalds o där börjar den största blodådren jag någonsin sett pulsera i hans panna. Ville mest därifrån.
Det var ingen otrevlig kille, utan bara så fruktansvärt mesig o ugly. Sen körde han hem mig, och då kikade jag i hans baksäte och där låg en fullpackad väska med tandborste o allt. -han ville alltså sova med mig.
Jag fick så dåligt samvete så jag bjöd in honom.
När vi hade chattat så hade vi pratat om sex också, så han var nog inställd på att vi skulle göra det med, men det var big NO NO för mig. Käkade några vindruvor o det tyckte han såg såå sexigt ut.
Han fick iaf sova på soffan. Jag kunde inte riktigt sova den natten av förklariga skäl, och när jag kikade ut på om han sov så satt han upp i soffan och stirrade rakt fram. Jag somnade om och några timmar senare när jag vaknade igen satt han likadant. På morgonen frågade jag ifall han ville ha frukost, men han drog illa kvickt, vilket var super skönt! Ville bara att han skulle försvinna.
Nu såhär efteråt fattar jag inte att jag vågade släppa in en helt okänd kille o låta honom sova på soffan. hua..