Inlägg från: Anonym (grabb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (grabb)

Din värsta date!

Pinsamma vet jag inte men... jag har iallafall konstaterat att detta med internetdejting inte är något för mig...

På första internetdaten så bestämde vi träff och skulle hem till mig för att fika lite, det hade varit lite väl mycket gullande för min smak med någon man inte känner innan på MSN, men what the heck.. lite kul ska man väl ha.
    Kommer fram till människan och av en reflex så utbryter jag, "det här känns inte rätt, tycker du det?" hon såg jätteförvånad ut och det kom ett "jaha" .. i gick hem till mig iallafall och tog en fika efter att jag sagt att det inte blir något annat än kompisar på de första 5 meningarna.. Jag fattar inte varför heller, grymt söt tjej men jag bara kände direkt att det inte var rätt... vi fika titt som tätt efter iallafall och snackade om allt möjligt.

På andra internetdaten så hade jag lärt mig läxan och det var inte så mycket gullande innan utan jag sa att vi tar känslor när vi träffas om de skulle uppstå..
    Vi träffades och på den första meningen hon sa så fattade jag direkt att det inte fanns ett .. hur ska jag säga... interlekt att matcha många med... men tokärlig som jag är så sa jag nästan direkt att vi ska nog göra något som går fort...

På 3:e internetdaten så var det en helylletjej, kul som fan men kanske inte den snyggaste jag har sett, men vi hade kul iallafall, hänger med henne hem för lite nattmat och hade ärligt talat tänk att knalla hem efter det.. vi käkade, hon frågade om jag ville ha lite té, visst sa jag, hon går ut för att fixa té - trodde jag.. hon kommer tillbaks iklädd endast trosor och från ena fingret hänger ett par handbojor med rosa muffar på... hon ser ganska snabbt på mitt ansiktsutryck att jag verkligen trodde att det var té på gång.. spontan som man är så vräker man ur sig "Stolle" men jag börjar iallafall skratta på ett vänligt sätt - det blev inga handbojor men sex 9 dagar i rad efter jobbet då vi gjorde allt vi kunde komma på, och sen bestämde vi oss för att vara kompisar igen - känslor uppstog alltså inte, hon sa att hon bara ville ha sig ett nyp ;)

Svar på tråden Din värsta date!