• roll on

Din värsta date!

Många nätdejter... Jag har också en . Hade bara hunnit ubyta några få och korta mail med en kille som verkade lite intressant. Han föreslog att träffas och jag tänkte att det kanske är lite tidigt men ville inte vara en fegis. Så vi bestämde att fika och sedan gå på bio. Killen som kom till fiket liknade ju inte alls han på bilden som han hade på sin profil. När vi satt och småpratade började han ticksa med hela munnen. Den liksom drog åt vänster samtidigt som han höll för med handen. Bullen han åt på smulades och smulorna ramlade envist ner på bordet. Jag låtsades naturligtvis som ingenting. Tänkte att han kanske är nervös. När vi pratade kom det fram att han inte hade några kompisar, att han hade tillbringat hela sin sommar hos sin mamma och att han jobbade med enkla uppgifter på en skyddad verkstad så att säga. Kan tillägga att det inte riktigt stämde med vad han tidigare uppgett i mailen där han skrev att han var högskoleutbildad. Vi gick till bion och jag kände mig nog mer som en kamratstödjare än som att jag var på dejt och hoppades innerligt att vi inte skulle stöta på någon som jag kände så att jag skulle behöva förklara situationen. Bestämde mig för att fokusera enbart på filmen när vi ko till bion och glömma killen brevid och det gick faktiskt ganska bra. Efter filmen ursäktade jag mig och sade att det var dags för mig att gå hem. Kvällen efter får jag ett mail från honom där det stod: så det är blir inte tal om att k***la nu då? Nej skulle inte tro det!Usch.

Svar på tråden Din värsta date!