Inlägg från: Anonym (lumpen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lumpen)

Din värsta date!

inte heller riktigt en dejt men nästan När jag gick i nian och skulle ut på praktik valde jag o en vän att prya på en militärförläggning (inga baktankar alls, jag lovar ) Under pryon träffade jag en kille som var jättego, vi hade väl inte SÅ mycket kontakt där men bytte nummer o ringde varandra en del efteråt. Vi kom överens om att han skulle komma till mej en helg (bodde självklart hos mamma o pappa då). han kom med buss o det allra första jag får syn på är ett par myggjagare (det var INTE inne då, sånna gräsliga raggare har ni vet), stentvättade jeans o nån ful jacka. Jag hade ju bara träffat honom i militärkläder, jag höll på att dö! 15 år o stå med världens tönt mitt i centrum, skämdes REJÄLT o såg till att komma hem till oss fort som attan. Resten av helgen tillbringade han med min stackars mamma som förstod min situation, han var HEMSK! Inte bara kläderna utan allt, mej vågade han inte prata med stackarn utan bara stammade....Nu 13 år senare tycker jag hemskt synd om killen, måste ju varit mardrömshelg för honom oxå...

Svar på tråden Din värsta date!