Din värsta date!
Ostkustens Pärla: hehe vad lustigt
min värsta är helt klart denna. hade bestämt att jag skulle på bio med en kille som jag chattat med via msn. hade inget minne av vart jag träffat honom (vilken sida), men av någon mystisk orsak skulle vi iallfall på bio (dejt?). jag har träffat massa folk via nätet, speciellt då (sommaren 05) så var egentligen inte så förvånande. men samma morgon som vi ska träffas inser jag att han finns på qx och det är där vi pratat. det bådar inte gott i mina öron.
ivilket fall så åker jag ner till stan för vi har ju ändå bestämt...
där nere står en sådär 35-40 årig gubbe... ful som stryck (ursäkta ). inte alls den där 25årig pojken på msn bilden.
jaha, vad gör man nu?
jag blir tystlåten av mig coh funderar på hru ajg tar mig ur detta. filmen börjar sådör 1 timme senare. tills dess går vi och pratar... nej förlåt, han gåt och har en monolog som jag enellanåt inflicker ett "jaha" i eller dylikt. försökte påvisa att ajg inte var intressserad av att prata (speciellt inte då vi inte hade något att prata om).
vi går till bion, han försöker bjuda mig på godis ioch popcorn 200 gånger... ajg tackar artigt nej... jag börjar ignorera, ja ni fattar.
han försöker sitta så nära som det går, jag fluyttar mig så nära min andra granne som möjligt i salongen...
när filmen är slut tittar ajg på klockan och säger "oj min buss går nu...." och sticker illa kvikt därifrån.
kommer hem och får ett medelande "vill du ses igen?"
är inte känd för att vara snäll, men bruakr inte rådissa folk men då tröttnade ajg och frågade om han verkligen trodde det och om han vejkligen tyckte det var trevligt?
"man kan ju alltid fråga" (eller försöka kanske det var?)
blev rätt avskräkt från nätdejter (eller träffar snarare) efter det. men som tur var fanns det en peroson jag faktiskt vågade mig för att träffa (var aldrig någon tvekan) trotts misstaget ovan. vem det är kan ni nog gissa...