Inlägg från: enny signatur |Visa alla inlägg
  • enny signatur

Din värsta date!

Ostkustens Pärla: hehe vad lustigt

min värsta är helt klart denna. hade bestämt att jag skulle på bio med en kille som jag chattat med via msn. hade inget minne av vart jag träffat honom (vilken sida), men av någon mystisk orsak skulle vi iallfall på bio (dejt?). jag har träffat massa folk via nätet, speciellt då (sommaren 05) så var egentligen inte så förvånande. men samma morgon som vi ska träffas inser jag att han finns på qx och det är där vi pratat. det bådar inte gott i mina öron.
    ivilket fall så åker jag ner till stan för vi har ju ändå bestämt...
    där nere står en sådär 35-40 årig gubbe... ful som stryck (ursäkta ). inte alls den där 25årig pojken på msn bilden.
    jaha, vad gör man nu?
    jag blir tystlåten av mig coh funderar på hru ajg tar mig ur detta. filmen börjar sådör 1 timme senare. tills dess går vi och pratar... nej förlåt, han gåt och har en monolog som jag enellanåt inflicker ett "jaha" i eller dylikt. försökte påvisa att ajg inte var intressserad av att prata (speciellt inte då vi inte hade något att prata om).
    vi går till bion, han försöker bjuda mig på godis ioch popcorn 200 gånger... ajg tackar artigt nej... jag börjar ignorera, ja ni fattar.
    han försöker sitta så nära som det går, jag fluyttar mig så nära min andra granne som möjligt i salongen...
    när filmen är slut tittar ajg på klockan och säger "oj min buss går nu...." och sticker illa kvikt därifrån.
    kommer hem och får ett medelande "vill du ses igen?"
    är inte känd för att vara snäll, men bruakr inte rådissa folk men då tröttnade ajg och frågade om han verkligen trodde det och om han vejkligen tyckte det var trevligt?
    "man kan ju alltid fråga" (eller försöka kanske det var?)

blev rätt avskräkt från nätdejter (eller träffar snarare) efter det. men som tur var fanns det en peroson jag faktiskt vågade mig för att träffa (var aldrig någon tvekan) trotts misstaget ovan. vem det är kan ni nog gissa...

• enny signatur

pratade med en pojke som jag träffade någon timme senare. långt ifrån en dejt, ville bara ha lite sälllskap då jag var uttråkad. vi gasde bara pratat en liten stund (under 1 timme) så jag hade inga speciella förväntningar, men var som sagt ingen deht heller (hade tankarna på annat h¨ll)
    tar cykelen ner till stan och möter denna person.. han ser rätt bra ut, men så fort hsn öppnar munnen... han halvskriker och låter helt störd. skäms när jag går där omkring med honom (nu i efterhand känns det rätt fånigt att skämmas för andra). Ville ta mig därifrån illa kvikt men vart väl ute i sådsär 2 timmar. när jag ska gå föersöker han bjuda upp mig till sin lägenhet på te...

en hemsk granne försökt bjuda upp mig "på te" när jag stog ute på gatan och hostade (var sjuk)O. han var 40+ och råful... träffade min partner straks efter det (han visste inte att jag ar singel) och då ursäktade han sig snabbt vud nästa försök då min sambo kom *ler*

*funderar vidare efter fler i minnet*

• enny signatur

tror att jag kan vjuda på deb lustia sidan från mig själv med. när jag träffade min nuvarande så hade vi innan pratat med varandra i sådär 2 månader över nätet. var bara menat som en väbskaps visit och ingen dejt (jag hade innan deklarerat att jag hade tankarna på en annan)
    väntar utan för ett cafe med en stor butkkett lupiner *flin*

i slutet av dagen (som bestod av att vi badade tillsamans) så ser jag ut som en mummie, alldeles vit i huden då den börjat flagna.
    Pappa hämtar upp mig efter vårt bad (vi var i en annan stad, mina föräldrar var där och hälsade på min moster och jag var där för att träffa honom) vilket kanske i sig är en nakdel.... Pappa blir ganska glad då han känner till "dejtens" pappa (pappa var uppvuxen i staden) och innan varit lite smånojig (han har inte fått veta om mina närträffar innan, inte förän efteråt). I bilen hem så kommer vi in på namn och "dejten" berättar vad han heter i efternamn vilket inte var samma som sin faders varpå min pappa vräker ur sig:
    -"Är du adfopterad?"
    Där log jag rätt stort, de flesta hade nog skämmts men den delen överlåter jag till min far.

Nu i efterhand heter han samma som sin far (släktnamn) och jag snart med...Vår dotter sover i mitt knä just nu... Så även om det inte var någon dejt och jag kanske var ett roande objekt så slutade det ju gott. Behöver jag säga att jag bytte om påstranden under en handuk medans han var fin nog att uppsöka ett omklädningsrum?

• enny signatur

anonym (eeeh!) lät bara svinigt...

Svar på tråden Din värsta date!