Din värsta date!
Jag gick i 8:an och var en brådmogen 14-åring som gick ut på kulturnatten med en vän i min stad. Där träffade jag en kille som var indier, 17-år gammal och hockeyspelare i något lag från Värnamo. I mörkret och fyllan tyckte jag att han var ganska snygg och såg inte ens att han var indier utan trodde att han var svart - dessutom tyckte jag givetvis att det var riktigt coolt att han var äldre och dessutom hockeyspelare som berättat att han dagen innan spelat en match mot Hammers. Vi hånglade och jag gav honom min mailadress och han mailade mig när han kommit hem till Värnamo. Vi bestämde att han skulle komma till min stad någon vecka därpå och när jag mötte honom på stationen (tillsammans med min vän som "förkläde") i dagsljus fick jag en chock hur han såg ut. Jag och min vän gav varandra menande blickar och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra av denna förskräckliga situation, men jag bestämde mig för att ge honom en chans. Han var riktigt slibbig och taffsade på mig hela tiden samtidigt som jag trodde han skulle kväva mig när han körde ner sin tunga så långt in i min mun som bara var möjligt.
Näväl, jag och min vän bestämde oss för att anordna en dubbeldejt på kvällen. Min vän hade sett en 18-årig grek i sin grupp på musikskolan som hon tyckte var väldigt snygg - men hon kände honom inte och de hade aldrig någonsin pratat innan. Hon hade dock hans nummer från en nummerlista från musikskolan och vi ringde upp honom och frågade om man ville gå med och träffa oss. Vi mötte honom utanför McDonald's i city och greken såg mycket chockad ut när han såg min vän, men var ändå väldigt artig och vi bestämde oss för att gå till en pizzeria och käka. Jag tyckte att den där greken var väldigt snygg och charmig, men indiern från Värnamo höll på att ta mig på röven HELA tiden på vägen till pizzerian och jag kände att allt bara var så fel som det kunde bli. Ingen kemi alls.
Väl inne på pizzerian så beställde vi och åt. Jag har nog aldrig varit så aptitlös som då... Jag lämnade halva pizzan och när notan kom så frågade jag om indiern ville att jag skulle betala för oss två och han sade direkt; "Ja, gärna". Greken tittade på mig helt chockad (han var också den enda jag hade något gemensamt med och faktiskt kunde prata med under daten) och jag blev väl lite ställd - men visst - jag betalade och gav dricks till den trevliga servitrisen.
Några dagar senare blev jag och greken ihop.