Inlägg från: Anonym (daten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (daten)

Din värsta date!

Hade flörtat med en kille ett tag som jobbade på stamstället där vi alltid hängde då, pratat och skojat osv och han verkade riktigt intresserad. Så efter en lång natt på krogen så hamnade vi på hans jobb, då allt var stängt i stan och vi myste i soffan, efter ett apr timmar skulle jag hämta min jacka som fanns på kontoret och då får jag se ett bröllops kort, och till min förvåning HONOM på detta, så jag frågar om han inte glömt något, han svara vad tänkte du på, Att du är gift svarar jag, jag trodde du visste det svarade han då...men hur skulle jag kunna veta det när han aldrig använde sin ring. Ett par månader senare blir jag tillsammans med en av hans anställda och vi är ute och går på stan och möter mannen utan ring med sin fru och där står vi alla och pratar och gissa om han ser stressad ut!!!!

Ett par år senare så datar jag en kille som hade en tonårsson som bodde där ibland. PÅ natten när vi lagt oss kommer jag på att jag är törstig, så jag frågar om jag måste klä på mig mer än trosorna när jag skall gå upp och dricka vatten, nej svarar han han sover..Så jag går upp och vem möter inte jag i köket om tonårssonen, där står jag iklädd enbart stingtrosor, stackars abrn att möta detta i sitt eget kök och vi hör hur pappan skrattar gott i sovrummet...

Svar på tråden Din värsta date!