Din värsta date!
Detta är lite OT men det var grymt pinsamt och roligt och hemskt på alla sätt och vis. :)(mest superskoj nu i efterhand)
Det var sommar och jag och mina kompisar hade varit ute länge och festat.. stötte på mitt ex och flirtade lite med honom men gick sen vidare.. fortsatte flirta via SMS och jag skrev att jag var sugen. :) När jag var på väg hemåt ringde x't och hörde om vi inte kunde träffas dagen därpå. Jag svarade ja, och innan vi la på frågade han om jag var själv.. jag svarade att jag gick helt själv hem (vilket stämde) och sen la vi på.
Hade nån kilometer kvar hem och passade på att ringa några andra kompisar. Ringde ett strul (som varit på samma fest) och han skulle på efterfest o hörde om jag ville hänga på. Självklart svarade jag, men skulle bara hem o hämta några saker. Han följde med hem till mig och redan i hallen pratade vi om att inte sticka på efter-festen. (då var jag grymt kåt och ville bara stanna hemma). Hehe.. Vi började hångla och dra av oss tröjorna och drog oss mot sovrummet.. Väl inne tänder jag lampan, nästan samtidigt som jag knäpper upp BH'n och gissa vem som sitter i BOXERKALLINGAR på sängen. Jo, mitt x.
Jag släckte lampan och gick på toa, halvt skrattandes. När jag kom ut igen hade x't stuckit därifrån, i bara kallingarna.
Blev varken hångel eller sex den natten. Varken med exet eller den andra killen...hahahaha...