• Anonym

Din värsta date!

Min värsta dejt var typ redje dejten med min dåvarande pojkvän. Vi hade som sagt precis träffats. Vi var ute på promenad när han plötsligt säger "Bara så att du vet det så har min mamma och jag bestämt att om jag nånsin gifter mig så ska jag ha äktenskapsförord. Jag har ju en gård och jag vet många killar som blivit lurade av tjejer som bara varit ute efter pengarna."

URSÄKTA?!?!?!?!?

Nu såhär tio år efter händelsen känns det ju helt barockt att man gick på nån mer dejt med honom! Men då när man var 21 år och ung och dum så hörde jag bara ordet "gifta mig", och tänkte "Åh, han pratar redan om att GIFTA SIG!!!" Gud så puckad jag var. Jag var ihop med honom ett helt år. Nåt giftermål blev det dock aldrig. Han visade sig ha världens mest dominanta mamma. Hon styrde honom med järnhand och det var otäckt att se. Äckligt. Det var som om han var ihop med sin mamma....

• Anonym

Kan ju berätta om en av mina värre dejter..

Jag och en snygging var inne på vår andra dejt,

hade precis fått mitt körkort och ville ju självklart

köra han grymma cab hem från kinan..

Absolut fick jag det!

Vi sitter och flumsnackar lite i bilen och han tycker

jag ska våga trycka lite mer på gasen..

Jag stilar mig och drar på som tusan och vad händer?

Lilla jag kör rätt in i ett stängsel vid motorvägen..

Hela framskärmen och vänstersidan smaschades sönder!

Framdäcket stuttsar över till mötande fil och två bilar kör av vägen.

Jag sitter helt stum i framsätet och vet inte vad jag ska säga,

båda klarade ju oss relativt bra

Nån ringer polisen och han ringer hem till sin pappa som får hämta oss..

Denna killen var ju läbbigt snäll, han sa att det var han som körde och sa att vi skulle byta plats snabbt som attans.., men jag klarade inte av en tredje dejt med

honom eftersom jag skämdes så..

Försäkringen täckte inte upp till en ny bil
    så hörde att han fick köpa sig en motorcykel istället..

Tur att vi inte bor i samma stad..

• Anonym

här har ni nog en av de äckligaste i alla fall...

skulle träffa en kille som var bästa vän till min mammas pojkvän, han var 15 år äldre än mig också kan man ju tillägga. HAN bestämde att vi skulle träffas hemma hos min mamma och käka något gott som han tog med sig och jag var dum och sa ja (för vad kan hända? mamma känner ju honom osv) När han kommer dit så har han tagit med sin 2åriga son. Och framför honom så försöker han pussa mig på munnen och hålla på, fastän jag bara träffat honom en gång tidigare!

Sonen somnar och jag har verkligen totalignorerat killen under hela kvällen genom att lösa sudoku och bara svarar "mm.. nää.. ok" till allt han sagt i hopp om att han ska dra hem nuuuuu!

Nää! För helt plötsligt utan någon förvarning så får jag en omskuren kuk 20 cm ifrån mitt ansikte och han säger då "Smaka! Jag lovar, det är gott!!" BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Han tog sonen med sig hem utan att säga något efter att jag skrikit rakt ut att han är dum i huvudet.

• Anonym

Anonym,

Ha ha ha, det var verkligen en date att minnas. Att du bara kunde gå med på att data en karl hemma hos din mamma.

• Anonym

Haha. Stackars er, gud vad jag skrattar när jag läser era berättelser, fast jag verkligen förstår att det inte kan ha varit roligt att vara i era kläder NÄR det inträffade...

• Anonym

Min värsta dejt, en dejt som inte ens hann börja, han kom med en blomkvast och var dängfull, kul...

• Anonym

skrattar när jag läser denna tråd... =)

Svar på tråden Din värsta date!