Inlägg från: Anonym (knäpp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knäpp)

Din värsta date!

Ja hade snackat me en kille över msn ett par veckor å efter ett tag så bestämde vi att vi skulle träffas. När vi sedan ringde å pratade å bestämde var/när vi skulle träffas fick ja en sån här "dålig vibb" men de ignorerade ja...dum som ja va!!

Så ja stod å titta efter honom, fick tillslut ringa för ja såg honom inte...han stod utanför affärn ja va i, såg när han svarade i telefon å han såg inte alls ut som på kortet =/

Jaja, ja gick fram då nästan kastade han sig om halsen på mig å kramade mig läääänge. Så sa han att han hade köpt en present till mig (å nej tänkte ja, va e de här) Han hade köpt nån slags väska, ni vet som man kan köpa på Ica typ, som 10 åringar brukar ja typ....
    Ehh, oj hur ska ja ta mig ur detta?? Började få panik.

Vi gick å tog en öl å han satt bara å tittade på mig, sa ingenting utan bara stirrade....å ja babblade nervöst på å försökte komma på nån bra ursäkt för å gå.

Då började han skriva ett brev till mig...JA, precis. Va fan liksom??
    När han skrivit klart de så sa ja lite försiktit att ja va tvungen å åka hem till hunden för den varit ensam så länge....men att vi ses nått (eller inte)

Han trodde mig inte utan sa bara att jaha, okej du behöver inte säga nått...tog tillbaka brevet ja fått å satt kvar å såg ut som han skulle börja gråta.
    Jag gick å skyndade mig därifrån.....

Han hörde av sig några gånger efter de men ja ignorera han totalt så efter ett tag gav han upp...som tur e =)

Svar på tråden Din värsta date!