Din värsta date!
En kille jag chattat med någon månad, samt pratat med, allt kändes så bra, så jag åkte ner till honom en helg!
Jisses! Vart ska man börja!!
Jag åkte från Sthlm-Malmö, ingen kort resa precis. Och den var planerad flera veckor innan.
Han hadde sagt att han skulle stå på stationen och vänta, men han var sen, kom små springandes.... och kramades lite fööör vänligt och intimt!
Det var ostädat och ni skulle sett handfatet..... hår efter rakningen överallt.... bläää....
Han visade mig sin stad och vi höll varandra i handen, men det var väl ok, uppmuntrade inte mer än så..
Men på kvällen så ville han pussas och så, men han fattade inte att jag inte ville, man känner väl av situationen lite,utan försökte flera ggr!
På kvällen satte jag mig i fåtöljen så vi inte satt bredvid varandra.
Till natten så skulle det sussas då.... i hans säng, tur jag såg att han bytte rent! Och sängen var en sån där furusäng som man hadde som barn....
Vaknade på morgonen att han höll på att pilla på bröstet... den handen slets bort!
Sen ville han veta om vi skulle bli ett par, han tyckte det var så trevligt och mysigt. Var tyvärr för feg att säga saningen, ville bara bort därifrån och undrade vad han missuppfattade för nåt i mitt betende...
jaja, fick ett surt mail ifrån han! det var jag kanse värd som inte var ärlig när han frågade!