• Anonym

Din värsta date!

PUFF

• Anonym

Jag skulle ha en träff med en kille som jag pratat med över internet, vi bestämde träff på ett cafe i staden där jag bodde då. Jag är rätt blyg av mig och hade hoppats att han skulle stå för det första pratet, han pratade en hel del på internet.
    Men när vi kom till cafeet beställde vi en varsin dricka, han satt helt knäpptyst och jag med, folk tittade på oss sååå pinsamt.. sen gick vi ut och gick en runda längs sjön som cafeet ligger vid, han var fortfarande helt tyst, jag ville bara därifrån, han var absolut inget för mig. Till slut tog jag mod till mig och sa att jag måste nog gå hem nu.

Dåå tar han tag i mig och säger: Du, jag vill bara att du ska veta en sak, jag tycker att du är skitsnygg och jag är kär i dig!

Herregud människan hade inte sagt ett ord på hela tiden och nu är han kär? Hrm.. jag sa hmm jag måste gå nu vi hörs på internet sen pratade jag inte med han mer!

Konstiga människor finns det minst sagt!

• Anonym

Felicity: Varför blev killen som var grekisk chockad över att se den indiska killen? Visste han inte att det var en dubbel date?

• Anonym

Detta är ju inte en katastrofal dejt direkt, men mer... löjlig
    Jag hade träffat en kille in ca en månad, han var egen företagare, stor fin våning i centrala stan, fin BMW cab, var snygg MEN han hade en stereotypt "gayig" röst, lite feminin sådär..
    Men det hindrade inte mig.
    Efter en lördagskväll vi varit ute så följde jag med honom hem, och sov där.
    På morgonen ringde hans pappa som skulle komma förbi och hämta något.Då blev killen blev aldeles konstig! Tyckte kanske att det var jobbigt att jag skulle vara där då hans pappa kom? Jag frågade om han ville at jag skulle gå, men det ville han inte. Värre blev det då pappan väl kommit. Pappan var jätte trevlig, och inte lika "jet-set" som sin son, mer jordnära. Vi hälsade och pratade om lite vardagliga saker medans vi drack kaffe i soffan. Under tiden sitter killen helt tyst och hålögd i soffan mellan oss... Jag kan tillägga att jag kände mig mycket obekväm med hans reaktion..
    Efter att pappan gått så åkte jag hem ganska snart också.
    Efter det hördes vi lite på telefon, och snart efter det ville han inte ses mer..
    Jag blev väl inte superledsen, eftersom vi inte kännt varandra så länge och jag kunde inte påstå att jag hunnit bli kär i honom.
    MEN så till hela grejen.. Detta hände för tre år sedan, och för en månad sedan när jag kom hem från jobbet stod det ett paket blommor utanför dörren... Jag blev jätteglad! VEM kunde skickat dem? Så öppnade jag paketet, 10 stora röda rosor... från HAN! Han skrev att han aldrig kunnat glömma mig, att jag nog var den bästa tjej han träffat och att han ville ses igen.
    GLÖM DET

• Anonym

På andra daten med en kille gick vi hem till honom och hade sex. Jättetrevligt tills ljuset helt plötsligt tändes och hans flickvän stod i rummet.
    Hon skrek på mig, jag skrek på honom. Och sen gick jag hem.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-04-28 15:14:09 följande:
    På andra daten med en kille gick vi hem till honom och hade sex. Jättetrevligt tills ljuset helt plötsligt tändes och hans flickvän stod i rummet. Hon skrek på mig, jag skrek på honom. Och sen gick jag hem.

Det har jag upplevt också.

Men efter incidenten så följde hon efter mig, hotade mig om vi sågs på stan etc. Hon var alldeles säker på att jag visste om att han hade flickvän och att jag gjorde det bara för att förstöra deras förhållande. Men så var inte fallet...

• Anonym

Jag var hemma hos en kille på vår första date. Den varade inte så länge då han knappt sa något och då jag ville ha ett glas vatten så tog han ett glas som stått framme med mjölk, hällde ut mjölken och fyllde med vatten som blev helt grumligt av mjölkresterna. Jag tackade nej och gick hem.

Svar på tråden Din värsta date!