Hoppgunga ??!!
Vår dotter älskar sin hoppgunga. Vi köpte babyproffsens egna märke (BabySeat) för 295 kr (tror jag det var) och är nöjda med den.
Vår dotter älskar sin hoppgunga. Vi köpte babyproffsens egna märke (BabySeat) för 295 kr (tror jag det var) och är nöjda med den.
Vi började inte förrän vid 5 mån ålder när hon var tillräckligt stadig i rygg och nacke. Dessutom är det viktigt att tänlka på att de ska hoppa max 10-15 min/gång, eftersom ryggen kan ta skada annars (Står t o m på insidan av vår gunga).
miniGrynet: Testerna har jag också läst. Det handlade om att karbinhakarna inte höll tillräckligt bra har jag för mig. När vi valde gunga gick vi bara in till Babyproffsen, såg deras gunga och tyckte den verkade bra. Det var ju inte så dyr heller men mest var det bekvämlighet att det blev den, ville inte åka runt på flera ställen när vi hittade en som verkade bra direkt.
Tror ni skulle bli nöjda med det köpet. Vår dotter har använt sin gunga dagligen i 4 månader nu och älskar den verkligen, hon ber om att få hoppa i den flera gånger varje dag.