Tips på dopdukning!!
Skulle behöva lite tips på hur man kan duka upp på dopet. Nån som har lite förslag eller kanske bilder?? Hur gjorde ni??
Skulle behöva lite tips på hur man kan duka upp på dopet. Nån som har lite förslag eller kanske bilder?? Hur gjorde ni??
hej hej..
jag ska ha namnkalas nu i slutet av månaden och jag tänkte duka ett lång bord me vit duk och små blomster skålar på bordet.. sen ska ja beställa två foto tårtor me bild på henne.. och även två kakor till me rosa glasyr/socker..
sen har ja gjort en gästbok me hennes fot avtyck på och den ska ja lägga fram så alla kan skriva nått i. ska även ha en tv med bildspel...
kolla gärna in i mitt dop gallerie.
och så här dukade vi... kort finns i mitt galleri
Biltokig: Jag läste prinskorvar ist för prinskronor... HAHA.. Fattade inte alls hur dom servettringarna skulle passa in i ert tema:Groda-Prins.
hahaha =) så dumt!!!
Vi döpte våran lilla Lucas i söndags. Våra mammor dukade jättefint med blå blommor och blåbärsris. Vid varje vas satt två nallar som hade röda rosetter runt halsen. Min mamma hade också gjort servettringar blåa breda band som hon hade satt fast utstansade pappersnallar på. Sedan gjorde vi även egna program till dopet där vi skrev vilka som var gudföräldrar, pråstens namn, sångerna och vad solisten hette.
Lycka till!
Fina dukningar!
har bilder i mitt galleri....
Har också bilder i galleriet.
vi ska döpa vår dotter nästa lördag och hade tänkt dekorera med rosa och vita ahlgrens bilar , och röda godishjärtan , plus lite ljus och röda gerborablommor.. tror inte jag orkar vika servetter ser ut som tröjor till 48 pers så det blir några andra fina servetter.. och så ska vi lägga små fina rosa block lite varstans på borden med en penna där gästerna kan skriva en hälsning till vår dotter..
fina dukningar
nu är det bara 2månader kavr till dopet och korten som jag har beställt eller justins morfar har fixat skall skickas ut i veckan
//Puzzzzzzzzzzzzz