• Mirakelkaka

    Världens vackraste dotter, med stort venusberg

    Hej!

    jag har världens vackraste dotter på 16 år, men hon lider pga av att hon har stort venusberg "bullfitta". Hon använder shorts när hon badar, jenas använder hon om modellen är bra och inte smitter åt så mycket fram, hon speglar sig dagligen i profil. Mysbyxor använder hon inte med smal midja på av att venus syns då... Vad ska jag ta mig till?

  • Svar på tråden Världens vackraste dotter, med stort venusberg
  • B i t c h

    säg till henne att BULLFITTA e assnyggt,, oså hälsa från mig


    Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • B i t c h

    ö


    Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • Anonym (muslim)

    Nu hade du tur att det inte gick att anmäla ditt inlägg, alla muslimer stympar väl inte? FY!

    Kräver en ursäkt!

    Finns det någon annan som kan anmäla Bitch´s inlägg?

  • B i t c h
    Anonym (muslim) skrev 2007-02-05 00:02:56 följande:
    Nu hade du tur att det inte gick att anmäla ditt inlägg, alla muslimer stympar väl inte? FY!Kräver en ursäkt!Finns det någon annan som kan anmäla Bitch´s inlägg?
    Hahahaha de va ett dumt svar på en dum tråd trodde du fattade ironin i de hela, men om de får dig o må bättre så.......... Förlåt
    Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • B i t c h
    Anonym (muslim) skrev 2007-02-05 00:02:56 följande:
    Nu hade du tur att det inte gick att anmäla ditt inlägg, alla muslimer stympar väl inte? FY!Kräver en ursäkt!Finns det någon annan som kan anmäla Bitch´s inlägg?
    men tillräkligt stolt e du väl inte eftersom du va tvungen o vara anonym.. suck
    Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • Anonym (muslim)

    Tack!
    men en dum tråd vet jag inte. det kan väl vara jobbigt att ha en stor eller liten snipa. kan väl vara skönt att få ventilera sig lite här.

  • Lotus

    Bitch: haha om jag var 16 åt skulle jag inte vilja att min pappa sade till mig att bullfitta är snyggt
    Lämna den uppfiften till frun i huset

  • Mrs  You
    Mirakelkaka...varför skyddad identitet om man får fråga?
  • Beatrize74

    Några reflektioner utifrån en dotters problem och en fars fundering i en tråd på FL:

    - har hon själv berättat för dig om att hon upplever sig ha en "bullfitta"?
    (Kommentar: Känns underligt att en sextonårig flicka berättar detta för sin far)

    - om hon INTE berättat det, utan det är din gissning, vad baserar du den på? Att DU upplever att hon har en stor "bullfitta"?
    (Kommentar: Känns ännu mer underligt och oerhört obehagligt)

    - om hon inte sagt något till dig, men du ändå utgår från att det är det (av olika orsaker), hur kna du vara säker på att det ÄR det som är orsaken till varför hon har mysbyxor och speglar sig i profil? Man är så nojjig över så mycket i den åldern, kan lika gärna vara stjärten, låren, magen, midjan eller något annat hon nojjar över. Inte nödvändigtvis storleken på "fittan".

    - om hon inte sagt det till dig, utan till någon annan som SEDAN sagt det till dig i andra hand - anser du det inte då vara DENNES sak att prata med henne om detta eftersom hon uppenbarligen har förtroende för den personen då?

    Hur man än vrider och vänder på det så får jag ändå lite obehagliga känslor runtomkring den här trådstarten.

Svar på tråden Världens vackraste dotter, med stort venusberg