• Anonym

Tampong som man kan ha under sex?

Hej!

Jag har sett en tampong som det påstods att man kan använda under sexakten, nån som vet nåt om dessa tamponger? Enligt bilden på paketet var de kortare än vanliga tamponger och så var de dessutom rosa. Tycker detta låter lite konstigt, men det vore ju jättebra om de funkar. Åtminstone för mig så är det så att jag alltid brukar vara sexsugen när jag har mens, men min kille vill inte ha sex då (och det förstår jag).

• Svar på tråden Tampong som man kan ha under sex?
  • Anonym

DE går att ha sex med tampong i! Har flera vänner som haft de. Dom har varit berusade och glömt tampongen i. Min ena vän tyckte hon luktade konstigt 2 veckor efter mensen och kollade efter där satt en tampong! Hon fick ta en pinsett och ta ut den med. (anonym pga att jag inte vill att någon ser mig och listar ut vem min vän är.)

• Anonym

Lilja84 - svar från anonym NR: 1709780
    Jag vet att de är farligt men dom som haft sex med tampongen i har ju inte precis tänkt ha de om man säger så. Dom har helt enkelt glömt att ta ur den.

• Anonym

Det finns en speciellt "tampong" som man kan ha under sex. Det är ingen vanlig tampong som finns typ på ica utan denna finns i sexshoppar. Har sett en sån på nån sex shoppssida på nätet.

• Anonym

TS här!

Anonym 1727036: det var precis en sån tampong jag menade! Såg den i en sexshop. Jag menade alltså inte alls vanliga tamponger när jag startade den här tråden. Sån skulle jag aldrig ha in under sex!

• Anonym

Jo, det går... Men det blir skavsår av snodden, särskilt på killen.. :-P Sen är det ett jäkla fiskande efter den efteråt oxå..

Svar på tråden Tampong som man kan ha under sex?