• Anonym (varför??)

Han onanerar när jag här hemma!

Öppnade precis toalettdörren för att tvätta mina händer. På golvet sitt min sambo och onanerar!!!

Han bad mig ta hand om hans mat för att han skulle på toa. Helt ok tyckte jag, nödiga kan vi alla bli. Men han behövde inte gå på toa - han ville runka!

Jag känner mig otroligt utanför, varför gör han så när jag är hemma, varför fick jag inte vara med? Vem tänkte han på? Kan ju inte ha varit på mig för då hade han väl inte stängt in sig på toa utan dragit med sig mig till sängen...?

Kan någon hjälpa mig - jag känner mig så... ...otillräcklig, äcklig och avtändande

• Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!
  • piixelslyna

Jag skulle ha pratat med honom. Frågat varför det va så viktigt att onanera istället för att kanske ha sex med dig. Varför han gör det när du är hemma. Varför han ljuger om det.

Jag skulle vilja ha svar. Sen skulle det vara helt upp till honom då jag anser att även fast man lever i ett förhållande får ha privatliv.

R I P - 24/2 -06. Kommer alltid att älska dig.
  • Anonym (varför??)

Piixelslyna

Jag blev bara så paff och nu känns inte som rätt läge att prata om det. Jag känner mig nästan bedragen - töntigt, jag vet! Men han måste ju tycka att jag inte räcker till *panik*

• Anonym (varför??)

Ingen mer som kan säga något? Snälla...

• Anonym (Hmm)

Jag hade nog känt ungefär som du, så jag har inga goda råd att komma med faktiskt. Var det så bråttom att han inte ens hann äta först?!

• Anonym (märkligt..)

Kan hålla med piixelslyna om att du borde fråga honom varför han gör så när du "ändå är hemma" typ. Och varför han inte gör det MED dig då... jaja. Kanske blev han ändå så tänd på dig att han ville gå undan och inte "störa middagen" vad vet jag.?

Även om du inte tycker det är läge att prata om det nu så tycker jag ändå att du ska göra det.

• Anonym (Usch!)

Stackare! Jag förstår att du är upprörd! Och jag som blev upprörd för att min sambo onanerat själv någon gång när han var själv och för att jag knipit ihop benen lite för länge...

Men det där...ja, jag hade nog ställt en väldigt massa frågor och känt samma som du! Eller snarare....jag gjorde det när det kom fram att det händer att han "lättat på trycket"...

Men varför mitt i maten? Varför tidpunkten? Varför inte bara ha sex med dig som faktiskt var hemma? Vad i hela fridens namn fick honom att känna stark onani-lust? Middagen?

Visst, jag håller med om att det där är privat, men det finns faktiskt gränser! Jag hade kastat in maten till honom och sagt att han kunde ta hand om sin mat själv och inte överlämna uppgifter på mig för att han ska runka! Neeee....detta var skumt, faktiskt... Det är ju inte direkt normalt, var min spontana tanke...att efter middagen be dig att ta hand om maten och sen gå raka vägen in och runka... Njae, jag är skeptiskt.

Men det är ju jag det...

• Anonym (varför??)

Jag försökte ta upp det men han blev sur så nu sitter vi i var sitt rum... F*n ta honom! Jag fattar inte varför jag känner som jag gör men jag känner mig som sagt bedragen...

Han måste ju ha tänkt på någon annan!

• Anonym

Lusten kan tränga på fort.
    Han kanske inte kunde äta förren han gjorde sig av med den där känslan.

Jag har själv mina behov och dom kan tränga på när man minst anar det. Det är inte alltid jag behöver min make för det. Onani är ju något väldigt personligt och ska så vara.....tycker nästan synd om din make som blev upptäckt. Undrar hur han mår - och hur utelämnad han känner sig.

Jag tycker du inte ska ta detta så allvarligt. Prata lite om det......om onani alltså. Kan man inte prata allvar så kan man skämta lite grand, snuskprata lite med varandra för att släppa loss lite. Brukar du inte onanera själv? Om inte så förstår jag bättre att detta kan vara lite olustigt för dig.
    Kram!

• Anonym

Varför måste han det?

Vi onanerar båda två, även när den andre ärhemma. Ibland vill man vara själv!

• Anonym

Ta det inte personligt. För det första så måste du acceptera att män inte tänkter och fungerar som kvinnor när det gäller sex och speciellt onani. Han kände inte för att ha sex men han kände för att få den avslappnande effekt som en utlösning kan ge. Det behöver inte ens vara en sexuell handling, vet att detta kan låta väldigt konstigt men det är på så vis. Sen handlar det troligtvis inte alls om att han inte vill med dig eller trivs med dig eller tycker du är vacker eller sexig. Att onanera är något väldigt privat och även om man lever som ett par så har man inte alltid med allt att göra, hur svårt det än kan vara att acceptera.

Det är inte min mening att låta hård, utan bara att förklara!

Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!