• Anonym (varför??)

Han onanerar när jag här hemma!

Öppnade precis toalettdörren för att tvätta mina händer. På golvet sitt min sambo och onanerar!!!

Han bad mig ta hand om hans mat för att han skulle på toa. Helt ok tyckte jag, nödiga kan vi alla bli. Men han behövde inte gå på toa - han ville runka!

Jag känner mig otroligt utanför, varför gör han så när jag är hemma, varför fick jag inte vara med? Vem tänkte han på? Kan ju inte ha varit på mig för då hade han väl inte stängt in sig på toa utan dragit med sig mig till sängen...?

Kan någon hjälpa mig - jag känner mig så... ...otillräcklig, äcklig och avtändande

• Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!
  • MrsXanadu

Arr killar runkar har inte så mkt med sexlivet att göra. Det är nåt dem bara gör. Bry dig inte så mkt om det. Det är hans grej bara. Han har antagligen ett behov av det utöver ert sexliv.

Inte behöver du känna dig utanför för det. Han är inte otrogen utan bara kille.

Men om det är jobbigt för dig så prata med honom om saken och förklara vad du känner. Kanske ni kan komma på en lösning tillsammans.

• Anonym (märkligt..)

Jag skulle också blivit flytt förbannad! Förstår att du känner dig bedragen.. det skulle jag också gjort!! Jag menar, när BÅDA är hemma, va fan ska man då ta till högerhanden för??

Han skäms nog nu och känner sig skitdum som blev påkommen, och gott åt honom!!

Jag förstår inte alls hur man kan onanera när den andra är hemma... då ska man ju hellre vilja älska med varann, tycker jag o min man.

Sen onanerar vi aldrig när vi älskar utan rör vid varann istället för på en själv... så vi kanske älskar på ett annat sätt än många andra här verkar det som?

• Anonym (been there)

Prata med han! Låt han förklara sig, hur han känner, även om det blir pinsamt. Har varit i precis samma situation... och det hängde sig kvar läääänge, känslorna att inte räcka till för han. Önskar att jag pratat med han o rett ut det... Vet att det känns pinsamt, men jag tror det behövs.

• Anonym (#)

Nää, nu tycker jag att du/ ni är otroligt fåniga!

Tänker man på någon annan för att man onanerar!? Bedragen!? Gäller detta för att du var hemma eller är det förbjudet att onanera när man är ensam hemma också? Du vet väl egentligen aldrig vad han tänker, om han ens tänker på dig när ni har sex. Men när han onanerar, då måste han tänka på någon annan? Vad är det för logik?

Säg för sjutton som det är, att du blev stött och hellre vill ha sex än att han onanerar? Så får du helt enkelt se vad han svarar.

Inte konstigt att era män säger att de aldrig onanerar eftersom er inställning är som den är. De säger väl vad ni vill höra helt enkelt. För husfridens skull. Det behöver inte ha ett dugg med att göra hur ofta man "släpper till", behov av sex på olika sätt går i vågor.

Snacka om att göra en höna av en fjäder...

• Anonym

Anonym(märkligt), nu ser inte allas sexliv ut som ditt. Försöker du få TS att må sämre eller? jag bara undrar.

Onanerande är en privatsak!

• Anonym

jag onanerar varje dag och tänker vaje gång på min härliga sambo, spellar ingen roll om han är hemma när jag badar så onanerar jag nästan varje gång, betyder inte når annat är att det är otroligt skönt och att det går snabbt.
    Min sambo och jag har sex nästan vage dag så det har inget med det att göra, jag älskar att ha sex med honom han är helt otroligt bra i sängen.

• Anonym (¤)

jag håller med "anonym" i inlägg 24.

jag tycker faktiskt riktigt synd om killen!

• vikkan

alltså håller med vissa här inne.. Visst skulle ja blir sur.. men alla killar runkar oftast .... så känn dej inte utanför ... dom har bara stort sexbehov...... mkt mer än oss tjejer.... sååååå skit idet tjejen säg till han istället att om ni e hemma Att han gördet med dej istället... då blir han bara glad .. lycka till

• Anonym

Anonym 19..

Vad är det som är så märligt?? Varför har man inte som man ELLER kvinna rätt att onanera även om man lever i ett förhållande? Varför ska man bli upprörd över något som alla gör mer eller mindre ofta. Och varför måste det tas till sådanna otroliga proportioner?? Är det fult att onanera??
    Bara för att man lever i ett förhållande behöver det inte betyda att man inte onanerar, om man tex har olika stor sexuell lust varför ska då ena partnern inte få onanera.. det är väl bättre än att vara otrogen..eller är han otrogen med sig själv då?
    Sen är det väl inte kul om ena parten enbart onanerar och man aldrig har sex men då handlar det nog om andra saker än onani!

Naivt att inte tro att alla människor onanerar någongång. Och varför blir dina behov lidande av att han onanerar om du, jag citerar, "inte särar på benen åt honom tillräckligt ofta"?? Och försök nu inte göra detta till någon jämställdhetsfråga för kvinnor onanerar oxå och "mannens rättighet att tillfredställa sina himla egna behov" bara löjligt.. det det är kvinnans rättighet att tillfredställa sina behov oxå!!

• B i t c h

ähh slappna av o kolla på o nut , onna u oxå tex så kan ni ligga brevid varandra o onna, eller överaska han med en avsugning eller sätt dig på hans ansikte ja gör nått istället för att beklaga dig Onani är INTE = han vill inte ha mig

Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!