• Anonym (varför??)

Han onanerar när jag här hemma!

Öppnade precis toalettdörren för att tvätta mina händer. På golvet sitt min sambo och onanerar!!!

Han bad mig ta hand om hans mat för att han skulle på toa. Helt ok tyckte jag, nödiga kan vi alla bli. Men han behövde inte gå på toa - han ville runka!

Jag känner mig otroligt utanför, varför gör han så när jag är hemma, varför fick jag inte vara med? Vem tänkte han på? Kan ju inte ha varit på mig för då hade han väl inte stängt in sig på toa utan dragit med sig mig till sängen...?

Kan någon hjälpa mig - jag känner mig så... ...otillräcklig, äcklig och avtändande

• Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!
  • Anonym (varför??)

Jag har onananerat någon gång för att vi inte har haft sex på länge och när han inte har varit hemma. Vi hade sex inatt!!!

Jag skulle aldrig göra det när han är hemma för då är jag mycket hellre med honom!

• Anonym

Han måste inte alls ha tänkt på någon annan! Det är inte alla som tänker på någon när de onanerar!

Jag hade nog också blivit lite konfunderad, men han kanske bara ville att det skulle gå snabbt.

• Anonym (typiskt mä)

det är klart att man känner sig otillräcklig. jag blir också sur på min man när han runkar utan att säga till mig att han är kåt. (vill ju gärna assistera iaf) men han säger att han inte vill verka tjatig. men det finns gränser. så kåt kan man inte vara att han ber dig ta över maten. jag tycker du gör rätt i att skälla ut honom. skitsamma om det var för att runka eller inte men han kan lära sig att först är det jobb o sen nöje! sen att du blev sårad på kuppen gör det bara ännu värre.

• Bure

Håller med om allt det Anonym, inlägg 8, skriver. Med emfas(!) på:
    "Onani är ju något väldigt personligt och ska så vara.....tycker nästan synd om din make som blev upptäckt. Undrar hur han mår - och hur utelämnad han känner sig."

Tänker du inte ens tanken att det måste vara jobbigt att ha blivit så abrupt påkommen?

• Anonym

Knepig kille...
    Min man onanerar aldrig .. han har ju mig...=)

• Anonym (varför??)

Tack för alla svar! Det är skönt att få lite olika synvinklar på det hela men för mig känns det ändå inte ok. Får kanske helt enkelt acceptera att det är så här

• Anonym (funderande)

jag hade sl'ängt ut honom blivit fly förbannad men vi har den relationen att ingen onanerar utan varandra vi älskar hellre det är mycket bättre vad är bättre än sin partner i alla fall inte fröken höger eller onani tycker vi.

• Anonym

Ja du får nog acceptera att han är man iaf.. tror att ALLA män onanerar mer eller mindre faktiskt och varför skall kvinnor alltid göra ALLA saker till SIN sak. Det handlar inte om dig! D

• Anonym (märkligt..)

Anonym inlägg 18 - varför tror du att ALLA män onanerar mer eller mindre??? Och varför ska man som kvinna inte göra det till SIN sak???

Det är väl klart att man blir upprörd när den man lever i ett förhållande med har ett behov av att tillfredsställa sig själv utan att partnern är med. Jag tycker det är jättejobbigt när min man gör det pga att jag inte särar på benen åt honom tillräckligt ofta. Då ska det anses som mannens rättighet att tillfredsställa sina himla egna behov. Men, MINA behov då???

• Anonym (Hmmm....)

Får man fråga varför du öppnade toadörren för att tvätta händerna när du visste att han va "på toa" där inne?

själv skulle jag nog föredragit att tvätta hönderna i köket om min karl satt o sket på toa!

Tror också att han skäms nu o jag tycker att du ska gå in och prata med honom o förlåt honom nu för så farligt är det väl ändå inte? om du tänker efter?

Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!