Inlägg från: sundborn |Visa alla inlägg
  • sundborn

MVC Kungshöjd

Úrsäkta om jag avviker lite från ämnet, men vad tycker ni om MVC Kungshöjd i allmänhet? Kan ni rekommendera att man vänder sig dit? Någon BM som är särskilt bra eller särskilt dålig? Jag hoppas på ett positivt gravtest i veckan som kommer och jobbar nära Kungshöjd, så jag är lite nyfiken.

• sundborn

Tack för ditt svar, Annie. Jag är också hemskt stickrädd. Tror inte jag fixar att ta ett blodprov i armvecket.... Måste man det?
    Förlåt, Soffipropp, jag kom visst helt ifrån ditt ämne. men du får se det som att jag flyttar upp din tråd! ;)

• sundborn

Tack för svar. Linda och Cathrine skall jag alltså lägga på minnet...

• sundborn

Tack för tipsen, Annie. Jag tror att det viktigaste för mig är att personen som skall ta provet är duktig så att hon inte behöver sticka flera gånger. Det vore mardrömmen!
    Jag är väldigt tacksam för dina råd!

• sundborn

Ytterligare en fråga: KAn man få ett VUL på MVC Kungshöjd? Jag vill gärna se att allt är bra redan innan det "stora" UL. Funderar iofs på att gå privat på Gbg Kvinnoklinik vid Stampen.

• sundborn

Hihi! Idag skall jag ringa och anmäla mig! Testade positivt igår kväll (fast jag hade misstanken redan innan)!

• sundborn

Hihi! Idag skall jag ringa och anmäla mig! Testade positivt igår kväll (fast jag hade misstanken redan innan)!

Svar på tråden MVC Kungshöjd