Inlägg från: MsRahkonen |Visa alla inlägg
  • MsRahkonen

Fotografering inför säljning

Hej...

På fredag kommer mäklaren och tar kort på vårat hus som vi ska sälja..
    Någon som har tips hur man ska göra för att det ska se så mysigt ut som möjligt?
    Vad tänker man på när man kikar på ett hus egentligen? Eller vad tänker ni på?

Å hur i helvete kan alla ha så jävla fint? Kikade på andra hus som var till salu, hur fina hus som helst...

• Svar på tråden Fotografering inför säljning
  • MsRahkonen

Okej, har redan offrat alla mina torkade blommor som ja höll så kärt:( Oki, ska plocka undan massa saker som står framme, men alltså inte allt´:)

Några fler tips?

• MsRahkonen

Okej, men tar vi ner alla personliga foton så kommer det inte alls finns något på väggarna typ:D

Fler tips?

• MsRahkonen

Okej, men det är lite ont om tid och har inte tid att leta efter saker att köpa enkom för att ta kort.. Dessutom finns det inte ekonomi till det då vi köpt massa lister m.m....

• MsRahkonen

Okej... Blommor tycker jag personligen bara ser för mkt om.. Att man köpt blommor bara för att någon man inte känner ska komma å kika.. Hallå, vem bryr sig om blommor när man tittat på hus?

Okej ja är en sån person som hatar blommor, det erkänner jag...

• MsRahkonen

Ja du, men frächa blommor tänker ja inte köpa då ja hatar blommor, dom bara dör å är allmänt i vägen...
    Visst ja har blommor, men dom har ja för att man ska ha blommor.. Men det är dock inte många...
    Ja tänker inte lägga ner nå störra möda med allt inför fotograferingen.. Eller visningen heller sen..
    Det är trots allt inte sakerna dom köper oxå, utan bara huset inte min ägodelar så skit samma var ja har dom:D

Svar på tråden Fotografering inför säljning