• antix

Barnvagnar i Helsingborg???

Åk ut till Barnvagnsaffären i Åstorp. Proffisig personal som verkligen bryr sig om en när man kommer dit. http://www.barnvagnsaffaren.se/index.html

Vi blev så dåligt bemötta på både Barnens Hus och Babyproffsen, så vi fick tipset att köra ut till Åstorp och vi blev inte det minsta besvikna. Du betalar en deposition på 500 kr och kommer och hämtar vagnen när det börjar bli dax. Skulle det hända något med bebben och man inte behöver vagnen, så betalas dessa 500 kr tillbaka.
    Vi var där i oktober/november och "bokade" vår vagn. En Emmaljunga Classic Duo i svart, med skötväska, lakan och åkpåse för 6.500 kr. I o f 2006 års modell, men vem bryr sig. Ska hämta vagnen om 3-4 veckor. BF 26 mars.

• antix

Nu är det ju ett rätt bra tag sedan jag var i Åstorp och tittade ut vår vagn. Men just då hade de mycket att välja på, både -06 och -07.

Vi blev så otroligt bra bemötta där och fick superbra service och därför har jag fastnat för den affären. Vi passade även på att köpa vårt babyskydd där och det ska oxå hämtas tillsammans med barnvagnen.

• antix

Ang. depositionen så brukar man inte få låta förra året modell stå kvar på Babyland och komma och hämta den sen. Men med nya beställningsvaror så är det säkert så. Min arbetskamrat köpte en Brio -06 på Babyland. Om de ville ha den, så var de tvungna att betala den och ta med den hem samma dag. Detta bara för det var en utgående modell, som inte kunde stå och ta plats på deras lager.

Svar på tråden Barnvagnar i Helsingborg???