Inlägg från: Vildkaprifol |Visa alla inlägg
  • Vildkaprifol

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Hej, har inte kunnat skriva för Nora har varit ledsen och A har jobbat över. har haft händerna fulla. Nu har A kommit hem och jag kan få lite egentid framför datorn.

Glass: Trist att du är dålig!! Har dock full förståelse för att du inte vill åka iväg då.

Nyfiken: Nej, då kan jag inte ta mig till dig, tyvär.. Har pratat med Anne81 och hon hade tänkt komma men hon är förkyld sedan i går.

• Vildkaprifol

Jag har sett fram mot att ses och att pyssla jätte mycket!! (Menar inte att ge dig dåligt samvete Glass, det var jätte snällt att du erbjöd dig att hämta oss fast att det blir en omväg för dig. Sjukdom rår man inte över). Och jag har bakat kakor för att ta med.. Tråkigt men det blir för mycket meck om jag ska åka kommunalt, Nyfiken. Hoppas att jag kan följa med nästa gång.

Och hoppas att du kryar på dig, Glass.

• Vildkaprifol

Just nu är både Nora och jag sjuka. Feber (bara jag), halsont, hosta och muskelvärk... Mår tjyvens. Fast jag borde vara bättre tills på torsdag. (Tycker jag åtminstånde). Om jag mår bättre så kan jag pyssla den dagen.

Glass: Bilen står och mognar i garaget, som förra veckan alltså.

• Vildkaprifol

Tar bort mig helt från pyssellistan för i morgon. Jag VILL komma men jag mår inte så bra nu på morgonen. Antar att jag säkert inte är helt kry i morgon heller.
    Glass: Sorry, men då behöver vi inte hämtas. Tack iallafall.

Pyssel vecka 7 ... hos mojmojmoj (om det är ok för alla)

Torsdag 15
    Vad sägs om elva halv tolv, så inte dagen behöver bli så sen...och så du hinner pyssla lite glass!!

mojmojmoj och sonja - skinka och ost-och kaffe och te
    Glass
    Maggi efter 13
    gbg30plus och elliot

• Vildkaprifol

Phuuu!!! Datorn pajade i torsdags... Helt döööd utan en tillstymmelse till liv i den rackarn. Efter att ha försökt fixa den på diverse sätt (händig sambo) så åkte vi i väg i går och köpte en ny. Där for våra semesterpengar. Och en ny tv är det inte att tänka på i första taget, vi får snällt lov att använda den uråldriga som vi tagit upp från källaren. Minns inte om jag sa det när det hände men för ca två veckor sedan så pajade tv´n och bildröret brann..

Tur för oss att vi inte hunnit köpa en ny tv redan för det hade varit tufft för ekonomin att ta både en tv och en dator på samma månad.

Våra apparater har inte gillat oss den här månaden... Och vi klarar oss ju inte utan dom, som vi förstod då vi ganska snart drabbades av akut internet-abstinens.

Och ett stooort tack till Voda för lånet av bilen i går. (Voda brukar titta in här ganska ofta men inte säga så mycket ännu).

• Vildkaprifol

Grattis Nyfiken! Jätte skoj att det gick så bra för din fina LO.

• Vildkaprifol

Maggi: Jag ska också gå. Har inte helt bestämt dag ännu men det lutar åt lördagen. Skoj, skoj!!!

Nyfiken: Åhh vad kul att gå en distress-kurs ledd av Mhuren. Hennes kort är ju vansinnigt snygga. Sotis!

• Vildkaprifol

Skoj att se, har inte tittat på hennes blogg förut. Ja nu blev jag ju sjukt pysselsugen..

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg