Inlägg från: Vildkaprifol |Visa alla inlägg
  • Vildkaprifol

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Flyttar fram mässlistorna:

mässa lördag 3/3
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
    NyfikenÖrn
    Tatoo rosen
    Vildkaprifol med kompis

mässa söndag 4/3
    Maggi
    Anne81
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj

• Vildkaprifol

Har någon av er tags mini till QK? Håller på med ett kort som skulle vara snyggt med två sådana på men om ingen av er andra har den så behöver jag tänka om.

• Vildkaprifol

Seedorf: Angående Bling så vet jag inte om någon affär har dom men ring till Scrapbook.etc och fråga om dom har inne. De har massa Bazzil men alla finns inte med på hemsidan, mycket möjligt att Bling finns där.

Brilliancedynorna är vattenfasta tex. Finns fler men jag minns inte vad de heter. Fråga i affären eller läs på dynan, det står alltid på om de är vattenfasta.

moj o Nyfiken: Vá bra! Tar med papper till tags mini i morgon.

• Vildkaprifol

moj: Hoppas S mår bättre i morgon, både för att det alltid är kul att ses men också för att det är synd om S när hon mår dåligt. Krama lilla S från oss!

Nyfiken: Jag tar med EZ-arket till dig som jag lånade för lääänge sedan. Tack för lånet! Vi har ju inte setts på ett tag.

Glass: Jag ska göra mitt bästa för att redan vara vaken när du ringer i morgon...

• Vildkaprifol

Glass: Ha, ha! Nej, inte riktigt som i dag. I morgon planerar jag att fortsätta vara vaken i flera timmar efter uppvaknandet, inte bara 20 min.

• Vildkaprifol

Har lagt in några fler bilder på kort i mitt galleri. Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott, vi ses i morgon! (Fast egentligen i dag).

• Vildkaprifol

Tack alla för en supertrevlig dag!! Och extra tack till Glass och Anne81 som hjälpte mig.

Nyfiken: Ska kolla upp glittret. Du kopierade en gammal mässlista, jag hade skrivit upp mig. Skriver in mig igen.

mässa lördag 3/3
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
    NyfikenÖrn
    Tatoo rosen
    Vildkaprifol + kompis

mässa söndag 4/3
    Maggi
    Anne81
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj

• Vildkaprifol

Tror också att jag saknar en "Till Far" textstämpel. Har bara letat igenom mina prylar en gång än så länge men jag tänkte att jag kanske glömde den? Den är ju ganska liten. Fast den kan ju vara med men att jag inte sett den ännu.

• Vildkaprifol

De färger som jag läste att man kan blande Distressrefillerna med är:
    1.Iridescent Medium (tydligen glitter som man blandar med tex akvarellfärger för att få glittereffekt. Ska funka på Distresser).
    2.Refillfärg från Opalite, färgen "Golden Mist"

(Läste dessa tips inne på Stämpelsnack.se)

Jag vet inte var man kan köpa dom men jag skulle gissa att IN-EX är ett bra ställe att börja leta på.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg