Inlägg från: mojmojmoj |Visa alla inlägg
  • mojmojmoj

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Morning morning...

va härligt med London, Nyfiken..... Du är ju inte still en sekund! *härligt*

Pyssel idag: jo vars...innan jag ger mig ut i solen passar jag på att måla en dörr och lite schabloner i sonjas lilla rum.... så hon får ha sin förmiddagsvila i nåt annat rum...där det inte luktar så mycket färg...
    myys.....

• mojmojmoj

Har legat och vilat ett tag.....
    Sambon kom och väckte mig och sa att han tyckte att jag skulle gå på mässan....
    -Men jag har ju lovat att hoppa över den!
    Jo, men då tyckte han att han ju redan sett att jag kunde hålla mitt köpstoppslöfte och låta bli....och just därför så kunde jag väl gå imorn!!
    tjihoo....
    Ska köpa massa (tyvärr dyra...och tråkiga) saker...så massor av enkronor behövs!

Sen ska vi på bio och middag jag och älsk...men det vet han inte om än.....En av hans kompisar ska vara barnvakt. Det vet han inte heller om än
    myyys med egentid.....första gången....

• mojmojmoj
    Nyfiken: typ ez....och så har Glass fått mej att vilja kunna använda öljetter...å verktyg till det känns ju inte så jätteskojigt att titta på....

så jag och sonja går på mässa och myser!
  • mojmojmoj

Jag värderar storleken ...och spanar in den noga imorn.....
    Brukar ju köpa av easer....men om F.Hantv. har billigare nu på mässan så frå man ju 10 kr till nåt annat skoj...

• mojmojmoj
    seedorfs....ja, *vill åxå veta*
    ..är så nyfiken ju!
  • mojmojmoj
    Glass: vi kan säkert koka ihop våra karlar........och annars kan de ju alltid få lite "prova på pyssel" med oss....

...och jo...jag tror faktiskt att jag kan vara självaste nyfiken i Landvetter....eller funkar inte världen så??...hm, undrar om jag missat nåt...

...och undrar om man inte ska producera ett par kort innan läggdags...!?
  • mojmojmoj
    Glass:...eh....ja bjud oss gärna på middag och förspel!?

Vore ju jätteskoj....allra helst m tanke på att sambon här gärna slaktar och slaktas i slagsmålsspel!!
    spel=hans enda hobby....

Tycker f.ö. att ni ska joina mej o sonja på mässan imorn...(n.ö och glass......ni andra åxå såklart...)
  • mojmojmoj
    Glass: kommer att vara där vid tolv- ett.....och ska be k hämta oss vid kvart över tre...(för att tajma allt perfekt).....har ju telefonen...så slå en pling om du kommer att följa....Vore ju gööör skoj med sällskap!
    Elle behövs mer tid än så....Sonja ska ju orka också......nä det får nog räcka..är inte rikare än så
  • mojmojmoj

Livstecken från mig.....

Mässa med otåligt barn...men ändå rätt fina shoppingresultat:
    Papper, papper, papper
    2 dies
    hörnstans
    easerstämpel
    mer akrylklossar
    öljetter
    verktyg till öljetterna
    3d kuddar

Dagen fortsatte se med barnvakt