-
-
glass...oj oj....Tröstät allt du kan!
*massor av kramar till er båda två* -
Åh vad jag har väntat på set där. Hon pratade om det när Glass och jag var där ..för jag frågade efter en träff för kortmakare!!!
Kollade redan för en vecka sen med Karl om han kan lova bort det datumet....så jag vet att jag är barnfri den kvällen!!!
Så, ja, jag ska med.
Tycker absolut att det är enklast att bara en ringer...
Vem ringer???
Smurfmamman kanske?? eller....örnen......jag kan åxå.....
*ser fram emot* -
jihoo....baileys efteråt låter braaa
-
glass: hihi.....lots and lots!!
-
massa kramar till dej glass......skönt att se att du mår lite lite bättre nu....
örnen- ska skriva in 9 juni i almenackan
smurfan- förstår att du är trätt i armen...man blir det efter lite ihärdigt stansande...
carolina: ville buda på den fina qk asken....6 minuter kvar på auktionen innan jag ser vem som ledde den.....och då hade jag inte hjärta att buda.....hoppas du blir nöjd. Det är ju bara såå fina saker!!!
s-m: inget pyssel här ikväll.....men massor imor....jag ska få egen pysseltid av karl eftersom vi bjöd hit hans vänner på spontangrillning nu ikväll.... har det riktigt trevligt... -
carolina: japp, va snäll jag var
....men jag får väl förvänta mig att få låna prylarna istället sen
håller tummarna för vovven -
nån som minns hur mkt man kan beställa för från usa utan att det blir tullavgift????
gick upp för snart en timme sen *gäääsp* för att övervaka ett par auktioner....
....men nu är det sovdags igen måste jag nog inse... -
s-m: jo, jag har åxå bett dem skriva ner värdet och så...
...men det är ju onödigt att be om saker om man ändå skulle ha landat undet det värdet...
så igen, är det nån som har koll på vilken summa det är??
örnen: jo då....de flesta auktionerna gick måttligt som jag ville......man önskar ju sig såklart riktigt riktigt riktigt bra kap.......men det får duga gott!!! -
det blev lite dies...så att jag kan göra ett traderapaket och göra mig av med de jag har och inte vill ha.......... å så ett par alfabet....får se om jag kommer att behålla nåt.....antagligen inte..... fast om jag får bra betalt för dem så har jag ju råd att köpa nåt som jag verkligen skulle vilja ha.......eller betala hyran
Så, så intressanta köp blev det ju inte....inte för er del iaf........
...det är väl så här man får agera när ingen av oss har jobb i sommar...... -
utmaningarna....ja fast ibland dyker det inte upp nåt nytt förrän på tisdagen.......lite olika...
S-m: metro (som jag själv har åxå ju), daisy och studio. -
glass: åh...myspys....då kramas vi!!!!!!
Skönt att höra att du verkar piggare....... -
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m20389052.html
Har tråkigt.....så jag påtade ihop den nya tråden.......även om det inte var mega panik än....
..men men....
Nu ska jag försöka lägga ut lite bilder på färdigt pyssel..... sen ska jag försöka embossa det som jag satt med hemma hos Anne81......(de stooora swirlsen)