Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Hi hi!
Glass och mojje med respektive på pysselförspelsmiddag
Mojje, min gubbe gillar slagsmålsspel, fast vi har inte ens en konsol eller något sånt. Han blir däremot lycklig när han får spela, men erkänner det inte riktigt innan
Mässan vore så skoj, men det är både inträde (igen) och köpbehovet i kombination med pengabristen som säger stopp
hallojsan igen!!
jasså ni vart nyfikna på vad jag fixat på e-bay... har faktiskt skrivit om dem redan här det är två limited editions ett LOVe kit med hjärtan o lite annat, och en baby kit och en med Swirls/blad... svårt o förklara... men jag har ju inte min vanliga dator så jag kan inte fota nu!! Men kul o ha! Kiten kostar ca 600-700.- jag betalade totalt med frakt fr hawaii för alla tre paketen oöppnat... hållier 500.-
KUL KUL KUL
Toppen Örnen att vi kan våldgästa redan vid tidig lunch
Visst e det hemskt Glass med hemligt kamofuerat åyssel med bankläder
Nu ska vi ta o mysa lite till kommer drömma sött om stämplar, dies och annat
Höres im
KRMARA PÅ ER ALLA
Vi har en xbox 360 konsol hemma om vi ska knö in gubbarna här
Äh vad sjutton. Konfererade med gubben och han tycker att jag ska gå i morgon också om jag vill det
Så när ska vi åka dit, Mojje?
Seedorfs - Visst kan ni komma då, men bara om ni tar med er varsin bakad kaka så jag slipper "Göra en Lisa" = misslyckas med bakning
Ang mässa eller inte mässa i morgon:
Vi ska på familjepicknick i Slottskogen i morgon. Få se hur länge vi är där... Finns det tid över blir det kanske ett till besök på mässan för min del....
Känns som om vi slår rekord i antal inlägg/dag i denna tråden.....