Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Anne81 -
Åh vad fina ni var!!!! Vilken dag att gifta sig på! Strålande sol och allt Grattis än en gång!!!
Livstecken från mig.....
Mässa med otåligt barn...men ändå rätt fina shoppingresultat:
Papper, papper, papper
2 dies
hörnstans
easerstämpel
mer akrylklossar
öljetter
verktyg till öljetterna
3d kuddar
Dagen fortsatte se med barnvakt
middag på vino pasta
bio: jakten på lycka
Vilken dag....underbart...
mojmojmoj - låter som en riktig höjdardag
Anne grattis
Mojmojmoj WOW vilken shopping!!! !! !! !!!
tatoorosen KRAM t Moa så hon kryar på sig
Nyfiken Ö jag ska kolla på väst trafik hur jag tar mig till er!! jag tar med mig stämplar, papper, ska jag ta med mina dies oxå?! och en kaka
Glass kommer du till det kamoflerade pyssel mötet hos NÖ??
satt o gjorde kort i går kväll... inga kvar nu efter att svärmor tog alla mina... räknar kallt att bli miljonär nu
Har fått lite block vad gäller att göra LO:s vet inte vad det är... Har massor med fina kort jag vill fixa med, papper, blommor, swirls... mm mm mm men jag har en som e färdig men inte färdig o jag vet inte vad som e fel... suck...
Vad händer för er andra idag?! Vi ska ut i solen!! Ska baka kaka... pyssla i kväll så klart
Kramar så länge
Tack alla!
Det var en fantastiskt bra dag, hela familjen var med och vi var ute och åt på Rumpan Bar i Kungsbacka sedan hem och åt tårta och annat gott. Vi hade trevligt hela dagen och jag kännde mig fin och lycklig. Helt underbart.
moj: kul att få lite egentid med varandra
alla: mässan verkar ha varit bra, kan säga att jag inte orkade gå på den =)
Kram till alla
Seedorfs - du får gärna ta med diesen
I dag kom mina hÄnglar!!!!!!!!!!!!!! Ska se till att de är monterade tills i morgon
ja, jag kommer på tisdagen