• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-04 11:51:34 följande:
    Vad finns det för fler affärer på nätet? Jag har tittat på easer, forma hantverk, kortmakaren och någon stämpel corner eller vad det hette.Seedorfs, de kommer äntligen och lagar vår tvättmaskin i morgon. Nu hade tydligen de massor med tid just i morgon så om vi ville så kunde de komma. Vi vill det, vi behöver vår tvättmaskin viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    VA vill ni kunna tvätta förstår inte ... kliar mig förvirrat i huvudet  
    hihihi

jag har ju inte min vanliga dator då han e hos Dr så jag sitter vid en liten skruttig Laptop, så jag har inte alla mina favoriter i lista här... funderar, www.scraproom.se www.stellas.se www.scrapaddicted.se www.pappochscrap.se www.scrapandgiftcorner.se www.scrapbutiken.se

vet dock inte till 100% hur det är med stämplar o så... men många sidor länkar ju till likn sidor!!
    ♥ Prins, smurf, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma

hittar du ngt Glass

Tja nu har Wilhelm somnat... ska ta o greja lite jag "måste" sen ska jag pyssla lite! Skulle haft ditt Maddie Anne och dina jordgubbe QK Nyfiken.... blev inget stansat av det igår, WIlhelm tyckte inte att jag skulle göra det... hmmmmm

Ting i solen

• Örnen76

Seedorfs - Glass var här idag och hämtade disktrasorna. Jag skickade med henne dina dies. Synd att jag inte visste om att du ville låna MA och jorgdubben, men du träffar dem säkert snart

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-04 12:49:31 följande:
    Seedorfs - Glass var här idag och hämtade disktrasorna. Jag skickade med henne dina dies. Synd att jag inte visste om att du ville låna MA och jorgdubben, men du träffar dem säkert snart Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    ja det hoppas jag verkligen!! HUr har du det ex nästa to kväll!?!?!?

Eller hur ser det ut med pyssel annars i veckan?!? längtar redan!!
    Är jätte sugen på en Lo så jag har tagit fram massor här nu!! Hoppas det blir ett snyggt resultat!!

Glass då kan du ju passa på o stansa mina dies med då om du vill!... el nej katten du har ingen  tång va?!??!

mmmmmmm drömmer om Maddie Anne och jordgubbar
    Kram
  • Örnen76

Seedorfs - jag vill helst inte bestämma något ang nästa vecka förrän jag vet hur jag och Gustav mår då...

• Glass

Nu är jag tillbaka.
    Hittade ingen skoj lattstämpel på de sidorna som du seedorf rekomenderade, men tack ändå!

Ja, jag har dina dies här och jag har faktiskt lånat mojjes tång över påsken, så jag stansar gärna lite med dina också om det är okej med dig.

Hur gör vi i morgon? Tvättmaskinsgubbarna ska ringa mig mellan 8 och elva och så kommer de innan 15, men jag tänkte få en mer exakt tid av dem. Om det blir mitt på dagen, så att jag inte hinner åka till dig, var gör jag då av diesen? Vill du ha dem nästa vecka eller vill du hämta dem hos nyfiken under påsken? Jag åker bort torsdag till lördag, men det är ju mitt i påsken så då blir det kanske inte så mycket pysslat ändå?

Själv tänkte jag ta med en massa pyssel till svärmor, så att man har någonting att göra emellan allt godisätandet

• Örnen76

Glass - nej det finns nog inte så många "lattstämplar"

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg