Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Glass -
I första inlägget i scrapsträsktråden finns länkar till massor av butiker:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m16525005-1.html
oj tack!
hittar du ngt Glass
Tja nu har Wilhelm somnat... ska ta o greja lite jag "måste" sen ska jag pyssla lite! Skulle haft ditt Maddie Anne och dina jordgubbe QK Nyfiken.... blev inget stansat av det igår, WIlhelm tyckte inte att jag skulle göra det... hmmmmm
Ting i solen
Seedorfs - Glass var här idag och hämtade disktrasorna. Jag skickade med henne dina dies. Synd att jag inte visste om att du ville låna MA och jorgdubben, men du träffar dem säkert snart
Seedorfs - jag vill helst inte bestämma något ang nästa vecka förrän jag vet hur jag och Gustav mår då...
Nu är jag tillbaka.
Hittade ingen skoj lattstämpel på de sidorna som du seedorf rekomenderade, men tack ändå!
Ja, jag har dina dies här och jag har faktiskt lånat mojjes tång över påsken, så jag stansar gärna lite med dina också om det är okej med dig.
Hur gör vi i morgon? Tvättmaskinsgubbarna ska ringa mig mellan 8 och elva och så kommer de innan 15, men jag tänkte få en mer exakt tid av dem. Om det blir mitt på dagen, så att jag inte hinner åka till dig, var gör jag då av diesen? Vill du ha dem nästa vecka eller vill du hämta dem hos nyfiken under påsken? Jag åker bort torsdag till lördag, men det är ju mitt i påsken så då blir det kanske inte så mycket pysslat ändå?
Själv tänkte jag ta med en massa pyssel till svärmor, så att man har någonting att göra emellan allt godisätandet
hade vi någon pyssellista för nästa vecka eller har jag missat den?
Glass - nej det finns nog inte så många "lattstämplar"