Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Var gör alla? Firar påsk eller?
Två nya PB-kort finns i mitt galleri för den som vill kika
Glad Påsk!!
Nyfiken: Finfina kort! Yepp, här är det bara påskfirande som gäller.. Tyvär inget tid för pyssel. Har grov pysselabstinens.
Tatoo Rosen: Även jag gör som Nyfiken gör - limpenna! Det enklaste sättet att fästa QK-bokstäver med som jag kunnat hitta. Innan jag köpte min limpenna så kladdade jag med flera olika sorters lim och klister. Nu kan jag inte klara mig utan den.
Tittar in och kastar Påsk Pussar på alla pysselpolare!!!
Japp, här är det påskfirande och påskpyssel på hög nivå. Jag fick tillochmed med min svärmor att måla en disktrasa.
Nyfiken, jag kan vara med på tisdagen, tror jag. Har ingen almenacka hä, men jag tror att jag är ledig då.
Seedorfs, tack! Ska titta på stämplar och förhoppningsvis beställa massor
Glad påsk på er alla och jag längtar efter pyssel med er snart
Nu har jag shoppat stämplar
Vilken underbar sida, massor med fina grejer och den var till och med ganska användarvänlig
poppesstämplar är verkligen en suverän sida
Hur är det annars med alla pysslingar? I går käkade vi påskmat (duh...) sedan kollade vi på första Twin Peaks-avsnittet. Har haft säsong 1 hemma länge och har nu lyckat få tag på tvåan!! Då måste vi så klart se om först säsongen. Jag älskar Davis Lynch och hans film Mulholland Drive är underbar!!! (Lite OT, sorry...)
Seedorfs, ja det var skoj! Jag sansade mig lite eftersom det var en del saker som ite fanns, så tänkte jag att jag kunde shoppa mer när de kommit in
Nyfiken, jag är nog den enda i hela världen som inte sett den serien :_D