Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
seedorf, tacka henne från mig
God morgon pysslingar!
Seedorfs - Tur att det inte hände ngt mer med smurfen!
Glass - kommer du i dag?
Några fler som vill komma hit och pyssla i dag?
Hmm...råkade hyvla bort en bit av mitt lillfinger när jag skulle hyvla ost till frukostmackan... Inte så mysigt....
Hejsan!!
Wilhelm fick lite risgröt i går kväll! sen lite ris välling! Han somnade gott i mitt knä och har sen sovit hela natten!! Inga kräkningar, lite lös i magen men inte konstigare än när han får fullkorns vällingen!!! Så det var nog jag som matade honom fel igår phew.... Skönt oxå för då går ju ni säkra som var här igår, har varit orolig för er....
Vill oxå pyssla...... Men vi får hålla oss på avstånd en dag till så att vi inte riskerar ngt!!
NÖ inte kul o hyvlabort finger... du vet att det e ost du ska ha på mackan va ..du som har koll, Eliza är ett utgående alfabet eller... Tror att det är det jag vill ha... Har sett ett till minns inte vad det heter nu..
Hoppas på att W fortf e bra im för då ska jag med till Kortmakaren, ska se hur Wilhelm är efter att han har fått i sig lite gröt oxå om en stund så ska vi kanske ta oss in till stan och köpa papper och stämpeldyna!!
Glass glömde ju, Vendel tyckte grod disktrasan var jätte tuff!! !!
Fick en ide där till er marknad igår... ni har väl lamineringsmaskiner, varför inte göra egna bokmärken?!!? färglägga ngn stämpel, lite dekorationer ngn text sen ett hål i toppen och sätta ett sidenband?!
tjing så länge
Seedorfs -
Det är väl tänderna? De brukar ju bli lösa i magen då. Hoppas det....
Vad då ost? Får man inte testa lite nya pålägg?
Tyvärr gick Eliza i pension i februari Synd, eftersom det är ett väldigt snyggt alfabet. Du får jaga på Tradera. Själv är jag på jakt efter Handprint, också utgånget
Ang bokmärken så har jag för mig att Glass ska göra ett gäng.
Glass - Jordgubbstrasan uppskattades av Mathias
aha ni hade redan idén!!
japp tradera o ebay!! Kollar du ngt på ebay, det finns MASSOR!!! Tror att jag har sett det där handprint där!! Ta dig ett span om du inte redan gör det!!
härligt med sol igen!!!
Seedorfs - jag fattar inte hur e-bay fungerar...
Nu kollade jag på kortmakarens hemsida och det står att det ska vara stängt i morgon för att de håller på att packa inför en mässa i GBG i helgen. Men det kan väl inte stämma? Mässan har ju redan varit. Jag ska ringa dem vid 10 och fråga om det är någon workshop i morgon.
mässa i GBG..... hmmmmm det hade varit ngt....
e-bay e lätt jag kan visa dig!! Eller är det ngt speciellt du funderar på?!
Nyfiken, jag mår inte bra idag. Jag kunde inte sova inatt och jag hr ont i magen. Jag är inte riktigt van vid de där biverkningarna som kommer av att man råkar vara gravid, så jag kan inte koppla bort dem ännu.
Jag låg vaken halva natten och funderade på om det var livmodern som växte eller om det var livmodern som försökte blir av med ungen. Jag paranoid? - Javisst
Iallafall så är jag svintrött nu och har därför ont i huvudet också.
Jag tänkte skippa lunchen och sova lite på soffan och så hoppas, hoppas jag att jag blir bättre för då kommer jag
Skoj att han gillade trasan
Seedorfs, säger samma sak där, skoj att han gillade den, de är ju faktiskt väldigt kul, även om det tar en jäkla tid att måla dem, men det är det värt
Ja bokmärken håller jag på med, har inte så många ännu, jag lämnade nämligen iväg några till min svärmor nu i påsk, men jag ska göra fler tänkte jag.