• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Shalita
    Glass skrev 2007-04-09 11:22:21 följande:
    Var är alla människor eentligen?Det var urlänge sedan som en del var med, har ni övergivit oss?påsk? Javisst, men vi pratar pysselträffar, det är ju faktiskt aningen viktigare viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    Jag har inte övergivit er, jag har bara inte varit med på väääldigt länge nu... Jag har inte pysslat särskilt mycket själv heller på sistone faktiskt, är väl nere i en svacka eller nåt, jag vet inte. Fundersam

Det vore kul att träffa er alla igen snart och jag läser här även om jag inte skriver så ofta. Glad 
  • Örnen76

Tittut! Här är jag Har varit och hämtat de fina kläderna från meandi! Jisses vad ni har skrivit här inne!!!
    Har gjort en LO idag:

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-09 13:44:27 följande:
    Tittut! Här är jag Har varit och hämtat de fina kläderna från meandi! Jisses vad ni har skrivit här inne!!!Har gjort en LO idag: Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
    ♥ Prins, smurf, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-04-09 13:51:32 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-09 13:44:27 följande: Tittut! Här är jag Har varit och hämtat de fina kläderna från meandi! Jisses vad ni har skrivit här inne!!!Har gjort en LO idag: Mamma till Lillprins Gustav (060628)fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ♥ Prins, smurf, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
    Tack
  • Carolina1979

Och här är jag... har haft en aktiv påskhelg - med besök över hela stan känns det som - lördagskvällen och söndagen spenderade vi ute på Donsö - men jisses vad magen gjorde sig påmind när vi var på väg hem, massa ont o obehag - måste lära mig att jag behöver vila mer än vad jag gör tydligen... Blev bättre igen efter några timmar på soffan iaf...

Seedorfs: Tjejparty med leksaker för vuxna låter helt klart intressant o kul - dessvärre får jag väl klara mig utan vin - men intresse finns helt klart härifrån!

Är också sugen på pyssel igen - börjar jobba 50% från och med imorgon så då jobbas det vardagar 7.30 - 12.00 och sen från 1 Maj så ska jag försöka mig på 75% - jobba vardagar 7.30-14.00, så helt omöjligt med pyssel ska det väl inte vara tycker jag

Hoppas att ni alla haft en jättehärlig PÅSK!

Kram Kram Kram

~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~ Min blogg: www.carolina1979.blogg.se
  • Smurfens Mamma

nu ska jag ner i källaren o röja (inte fina påsk Glass ) ska se om jag kan få undan lite prytlar i vår klädkammare som INTE ska vara där o se om jag kan få ngn ordning o kanske få plats med lite pyssel grejer... Ot I know... bara så ni inte undrar var jag e hihihi

NÖ vad tror du om im, e det ok med dig att vara här?!

tjing chicks

• Örnen76
    Pyssel v. 15

Hos Seedorf´s ??!! Vill ni vara här e ni välkomna fr 10.30-11.00

tisdag 10/4
    Seedorf´s+ Wilhelm kaffe, the, ost, smör. påskmust
    NyfikenÖrn & Gustav (dagen) - bröd
    Glass (dagen)

onsdag 11/4
    NyfikenÖrn & Gustav (dagen)

torsdag 12/4 kvällspyssel hos Seedorfs från kl 17
    Seedorfs & Wilhelm
    Peaches 26
    ev Glass

Fredag 13/4

Seedorfs - visst, det fungerar att vi är hos dig
  • Örnen76

Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!

Seedorf´s
    Peaches 26
    Glass
    NyfikenÖrn

Jajjmän!!

• Smurfens Mamma

Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
    ´

Seedorf´s
    Peaches 26
    Glass
    NyfikenÖrn
    Carolina1979

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg