Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
shalita, ja det vore roligt att få träffa dig snart igen. Du kanske kan vara med på lite pyssel för att vara lite social om du hinner?
Tittut! Här är jag Har varit och hämtat de fina kläderna från meandi! Jisses vad ni har skrivit här inne!!!
Har gjort en LO idag:
Och här är jag... har haft en aktiv påskhelg - med besök över hela stan känns det som - lördagskvällen och söndagen spenderade vi ute på Donsö - men jisses vad magen gjorde sig påmind när vi var på väg hem, massa ont o obehag - måste lära mig att jag behöver vila mer än vad jag gör tydligen... Blev bättre igen efter några timmar på soffan iaf...
Seedorfs: Tjejparty med leksaker för vuxna låter helt klart intressant o kul - dessvärre får jag väl klara mig utan vin - men intresse finns helt klart härifrån!
Är också sugen på pyssel igen - börjar jobba 50% från och med imorgon så då jobbas det vardagar 7.30 - 12.00 och sen från 1 Maj så ska jag försöka mig på 75% - jobba vardagar 7.30-14.00, så helt omöjligt med pyssel ska det väl inte vara tycker jag
Hoppas att ni alla haft en jättehärlig PÅSK!
Kram Kram Kram
nu ska jag ner i källaren o röja (inte fina påsk Glass ) ska se om jag kan få undan lite prytlar i vår klädkammare som INTE ska vara där
o se om jag kan få ngn ordning o kanske få plats med lite pyssel grejer... Ot I know... bara så ni inte undrar var jag e
hihihi
NÖ vad tror du om im, e det ok med dig att vara här?!
tjing chicks
Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
Seedorf´s
Peaches 26
Glass
NyfikenÖrn
Jajjmän!!
Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
´
Seedorf´s
Peaches 26
Glass
NyfikenÖrn
Carolina1979
-----------------------------------------------------------------------------------------------