• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76

Smufrens mamma - Glass är nog sugen på cat fight när hon har fått sina lattstämplar (ha ha.....)

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Glass

Wow, vad mysigt vi ska ha det

Gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning,

• Örnen76
    Glass skrev 2007-04-16 19:43:59 följande:
    Wow, vad mysigt vi ska ha det Gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning,
    härligt kletigt
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-16 19:43:59 följande:
    Wow, vad mysigt vi ska ha det Gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning,

ok ska börja träna sedan nu... sen när din mage växer så får jag passa mig rejält farligt med bebis magar!!! hihihi

Örnen76 skrev 2007-04-16 19:43:24 följande:
    Smufrens mamma - Glass är nog sugen på cat fight när hon har fått sina lattstämplar (ha ha.....)
    ja hjälp tänk när hon har latt stämplarna..... får ta o ta ett snack med min katt om det där med att slåss
    ♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-16 19:52:24 följande:
    *sätter mig och genomsöker nätet efter allt som har med latter att göra för att förbereda mig inför denna kamp, kampen mellan två giganter...*
    hihihihi det är nog bäst det!!

Du Glass ska vi berätta att jag har kommit på vad det är du har i magen?!

När vill ni komma i morgon?!
    Jag kan typ när som hellst fr kl 16!!
  • mojmojmoj

...det blir väl ändå latt fight då!?
    ..inte cat fight...

Smurfismamma
    : K är antagligen i skolan till typ fem.....så jag kommer gärna när han kommit hem!

• Örnen76

mojje - japp du har rätt latt fight är det ju

Jag vet inte riktigt när jag dyker upp i morgo, men så fort Mathias har kommit hem från jobbet slänger jag in mig själv och min rosa scrapväska i bilen!

• Smurfens Mamma

japp latt fight blir det

ni är så välkomna så im!!

jag är såååååååå trött så jag ska nog krypa till sängs redan nu!

jag vet vad Glass her i magen en piggelin (glass mini glass)

• Örnen76

Smurfens mamma - "piggelin"

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg