Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Smufrens mamma - Glass är nog sugen på cat fight när hon har fått sina lattstämplar (ha ha.....)
Wow, vad mysigt vi ska ha det
Gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning, gyttjebrottning,
ok ska börja träna sedan nu... sen när din mage växer så får jag passa mig rejält farligt med bebis magar!!! hihihi
*sätter mig och genomsöker nätet efter allt som har med latter att göra för att förbereda mig inför denna kamp, kampen mellan två giganter...*
...det blir väl ändå latt fight då!?
..inte cat fight...
Smurfismamma: K är antagligen i skolan till typ fem.....så jag kommer gärna när han kommit hem!
mojje - japp du har rätt latt fight är det ju
Jag vet inte riktigt när jag dyker upp i morgo, men så fort Mathias har kommit hem från jobbet slänger jag in mig själv och min rosa scrapväska i bilen!
japp latt fight blir det
ni är så välkomna så im!!
jag är såååååååå trött så jag ska nog krypa till sängs redan nu!
jag vet vad Glass her i magen en piggelin
(glass mini glass)
Smurfens mamma - "piggelin"