• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Smurfens Mamma

ja till din ettikett, nu skulle vi haft en revolution o stansat ngt snyggt!! Men det hittar du kanske på torsdag på Kortmakaren...

♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • mojmojmoj

jag kommer åxå så fort som en raket som jag bara kan.......måste bara köpa bröd först jue....

• Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-04-17 12:56:02 följande:
    Örnen: du skulle haft såna stora utstansade tags i nåt fint papper...Typ såna som de stansat ut och säljer på scrapbook etc.De stansar ju även ut om man vill i det papper man vill....... och det kanske finns att göra hos kortmakaren annars...kan de inte ha nån stor tag till revolution..?!
    samma tanke du o jah mojjeSkrattande
  • Örnen76

Smurfens mamma och mojje - JA! Vad smarta ni är! Att jag inte tänkte på det själv... Nu får jag hoppas att de har någon taggrej där Jisses vad vi ska stämpla och stansa på torsdag!!! Hoppas bara att Gustav håller sig hysfat lugn så jag hinner få lite gjort...

Usch alltså, jag tar sån tid på mig när jag gör kort/LOs/vinpåsar/tändsticksaskar....

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-04-17 13:01:38 följande:
    Smurfens mamma och mojje - JA! Vad smarta ni är! Att jag inte tänkte på det själv... Nu får jag hoppas att de har någon taggrej där Jisses vad vi ska stämpla och stansa på torsdag!!! Hoppas bara att Gustav håller sig hysfat lugn så jag hinner få lite gjort... Usch alltså, jag tar sån tid på mig när jag gör kort/LOs/vinpåsar/tändsticksaskar....
    ah vi ger ungarna varsin klubba så e de nog nöjda hehehehe
  • mumlan1

Hej! Jag tillverkar lite egna kort, måste säja att ni är jätteduktiga. Men hur får nu till de "brända" kanterna?
    Tack på förhand/Linda

• Smurfens Mamma
    mumlan1 skrev 2007-04-17 13:12:50 följande:
    Hej! Jag tillverkar lite egna kort, måste säja att ni är jätteduktiga. Men hur får nu till de "brända" kanterna?Tack på förhand/Linda
    jag använder distress stämpel dyna och så har jag en liten "Finger tuta" som jag duttar på dynan och sen färgar kanterna!! den dynan jag har heter vintagephotos.
  • mumlan1

Tack smurfens mamma för hjälpen, det ser så snyggt ut

• Smurfens Mamma
    mumlan1 skrev 2007-04-17 13:15:26 följande:
    Tack smurfens mamma för hjälpen, det ser så snyggt ut
    vassego!! Var inne och spanade hos dig efter kort... fanns inga , men väldigt fina små prinsessor!
  • mumlan1

Tyvärr har jag inte lagt in några kort, men man kanske skulle göra det för att få lite feedback av er. Tyvärr bor jag lite för långt från Göteborg, annars skulle jag gärna hänga med på era träffar, verkar kul!

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg