Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
ja till din ettikett, nu skulle vi haft en revolution o stansat ngt snyggt!! Men det hittar du kanske på torsdag på Kortmakaren...
jag kommer åxå så fort som en raket som jag bara kan.......måste bara köpa bröd först jue....
Smurfens mamma och mojje - JA! Vad smarta ni är! Att jag inte tänkte på det själv... Nu får jag hoppas att de har någon taggrej där Jisses vad vi ska stämpla och stansa på torsdag!!! Hoppas bara att Gustav håller sig hysfat lugn så jag hinner få lite gjort...
Usch alltså, jag tar sån tid på mig när jag gör kort/LOs/vinpåsar/tändsticksaskar....
Hej! Jag tillverkar lite egna kort, måste säja att ni är jätteduktiga. Men hur får nu till de "brända" kanterna?
Tack på förhand/Linda
Tack smurfens mamma för hjälpen, det ser så snyggt ut
Tyvärr har jag inte lagt in några kort, men man kanske skulle göra det för att få lite feedback av er. Tyvärr bor jag lite för långt från Göteborg, annars skulle jag gärna hänga med på era träffar, verkar kul!