Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Tack för myspysigt kvällspyssel mojje och Smurfens mamma!!
Glass - hoppas huvudvärken har gått över nu
tatoo rosen - härligt spotligthkort
Örnen , tja. Jag sov faktiskt mer eller mindre hela kvällen hä i soffan och sen kom gubben och jag piggnade till lite, men sen så blev jag trött igen och huvudet fanns där om man säger så, även om jag kunde titta och ögongen inte bara rann...
Buuhuuu!!
Jag har blivit magjuk, så det blir varken workshop eller TW för mig i morgon Hoppas hoppas hoppas att varken mojje eller Smurfens mamma med familj har hunnit bli smittade. Knapra vitpepparkorn nu! Och jag som skulle få besök av mamma i helgen... Det fick vi sjkuta upp...
nej men stackare!!! huha mig!!! Vad är det med denna tråden och magsjuka!?!?! Kräks du eller rinner det?!
Du glömde ngr brads och plastficka (tom) till dies!
Mojmojmoj har precis åkt hem... nej hon har inte sovit här men hennes bil ville inte starta igår och hon o jag g gjorde precis som man ska ocg den ville endå inte starta... så det slutade med att hon fick ta vår bil hem och så kom hon med nu vid 0730... Karl typ tittade på den så gick den igång hmmmm vi gjorde precis som man ska och hade Karli telefonen... funderar på om det kan vara så att bilen var för kall ... nu har den ju stått i solen ocg gottat sig sen kl 06 el ngt...
Annars så TACK tjejer för en super trevlig kväll igår!!! Som alltid!! Tråkigt att du hade ett mega ont huvud Glass!!
Tatoo hur e det med dig och magen!? Super fint kort!! Jag måste testa det där!! Sätter man det färglagda med distanskuddar?!
Smurfan aaahhh så din tång har kommit, var det den du skrev om för ett par dagar sedan?! det är kul med QK tång Mitt Eliza kommer väl i morgon, i och med att det var i väg med posten igår så är väl inte oddsen så stora att brevbäraren har det så att jag får det idag tyvärr...
mojmojmoj hoppas du fick bilen riktigt varm nu!! huha vilken grej!! Hoppas Karl inte är allt för deppig nu när han har fått köra drömbilen!!??
Nu ska jag ta och byta på min mini smurf... han e kinkig o känns varm, nosen rinner ju lite så jag ska se om han behöver lite ipren...
Hej så länge chicks
Godmorgon. Jo då bor i Göteborg. Ute i Angered. Vart bor ni andra då??
Ojoj, mojje och S-M, vilka nattliga äventyr ni har varit med om
Nu kan jag titta på ditt kort Rosen och det är fint!
Örnen, stackare! Hoppas bara att G klarar sig denna gången.
Hm... kanske har glömt något, men sånt händer.
Hur och när och om är det pyssel idag och vad köper jag med mig?
S-M, stackars smurfen.
Oj vad ni och era barn är sjuka konsant. Det känns som att man får passa på att vara hypersocial nu innan jag blir för gravid för att köra bil och sen när barnet eller jag kommer att vara sjuka konstant, så att man inte får abstinens. Fast då är det kanske bättre att vänja sig av med det sociala så att man trivs som eremit...