Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Hej hej och God morgon,

Vilka Oskyldig ni är !!

Vildkaprifol skrev 2007-02-21 22:26:55 följande:
    Seedorf: Angående QK så tycker jag inte att det är en av de första grejer man köper. När man börjar scrappa eller göra kort finns det såååå mycket grejer att köpa och jag tycker det är bättre att lägga pengarna på papper, dekorationer, ev stämplar, stämpeldyna och färger att färglägga med. Nästan allt är dyrt och i början finns det mer användbara saker än QK plus att du kan låna våra QK och dies på träffarna, om du börjar vara med på våra pyssel/fika träffar. Om du har en LO eller kort som du vill skriva ngt på så tänk ut vad och på vilket sorts papper, ta med pappret till träffen och vips - du har sparat en hel del slantar så här i början av ditt pysslande.

_______________________________________________________________________________________
    Japp jag kommer på era pyssel träffar, låg i sängen igår och bara dröööömde om pyssel!!
    Jag har ju scrappat sen i slutet på sommaren så jag har en lite grejer!! MASSOR med olika papper, en del dekorationer, blommor, pennor, band, stickers mm Men det är så mkt mer jag vill ha... nu när det ska bli kort oxå!! Vad snälla ni e, ska bli jätte kul att få testa era grejer !!
    hmmm vet inte vad som hände med texten där
    Glass skrev 2007-02-22 08:00:39 följande:
     Seedorf, jag håller med Vildkaprifol. Det kommer att bli dyrt nog i början så vänta med de stora inköpen och köp på dig de små nödvändigheterna.
    jag har lite tid kvar tills jag fyller 30... 13:e, så får jag se vad jag får i presentkort och pengar kommer kanske köpa stämplar för hela slanten!!

mässa söndag
    Maggi
    Anne81

SÅ blir det mkt pyssel för er idag?!
    Jag låg ju och drömde i går... ska komma 300 kort fr fuji idag (det är mkt dubletter och triplar) så det ska scrappas och grejas sen... ska handla lite som jag behöver idag dubbelhäftande tapen är slut etc... ska kolla på bra stämpel papper och ev ända till Biltema för att fixa lite förvaring til alla små knappar, brads mm... plus att jag har sett att de har ett bra set med "skalpell knivar" och så ska jag spana efter en själv läkande skär duk... om ni kollar min sista LO så var det liiiite tröttsamt att sitta ich klippa det för hand... så det är en tanke sedan lääänge...
    En shopping grej till, jag ska ha tag på en snöflinge stans tänkte jag... till alla snöbilder första turen i pulka o kolla snön

Stackare vad jag skriver i hjäl er... Sorry!!

Tjing
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • Smurfens Mamma
    Anne81 skrev 2007-02-22 09:47:19 följande:
    See: Om du kommer på en pysselträff snart så kan jag nästa garantera att du kommer träffa en snöflingestans så ta med mycket med vitt papper =)
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-22 10:40:05 följande:
    Seedorfs - Jag har en snöflinga på en av mina QK-dies. Finns på dubbel-LOn "Påpälsad och gosig" i mitt scrapgalleri
    Aahhh Det var en snygg snöflinga!!  Har ju glömt Gratta dig för din publicering.... GRATTIS... såg det i ditt galleri o tänkte den har jag sett innan och då slog det mig!! Den är jätte fin!!

hmmm om jag skulle fixa mig o sonen då så vi kommer i väg ngn gång... men det e ju sååå kallt... suck...
    Tjing...
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-22 11:28:15 följande:
    Seedorf: Tack Jag berättade glatt för min mamma om puliceringen. När hon väl hade sett LOn fick jag kommentaren "Men det var ju bara en liten bild och den har jag ju sett". Ja ja... Hon förstår sig nog inte på min underbara hobby
    Va... hmmm nej du hon får läsa på sig lite... o det är inte bara att bli publicerad !! Gratts igen
  • Smurfens Mamma

Hej hej

Min ängel Oskyldig till mamma tar Wilhelm om det blir pyssel på tisdag Glad e jag !!

hmmm det har inte kommit ngr spårvagnar den sista timmen hmmm suck
    Så jag får ta min shopping i morgon! ska träffa en annan scrapp o pyssel tjej Lillan05 här på FL !!

tjing

• Smurfens Mamma
    Vildkaprifol skrev 2007-02-22 12:39:54 följande:
    ooops! hade iinte läst sista sidan innan jag svarade... Sorry! Upprepning, men som du ser finns det en del stansar att låna.
    Japp jag tror knappt att det är sant känns som om jag är i en dröm?!?!

Självläkande matta japp, ska spana på Claes O oxå (tack för tipset), har hittat på Matton på nätet!!

Ska bli så roligt att träffa er alla på tisdag! Blir det hos Nyfiken!? Vilken tid?! Så jag kan förbereda mamma min!!

Om ni har varit inne hos mig o kikat, kan ni då se Dubbel Lo:n Wilhelm 8 månader och min "kärleks bok" till sambon!? Har en kompis som har varit inne flera gånger och hon kan inte se den... så jag undrar bara om det är fel på henne eller alla?!? tror att Nyfiken kunde se det!

Kram Alla
  • Smurfens Mamma
    Pyssellista vecka 9:

Måndag:
    mojmojmoj och sonja

Tisdag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs(utan Wilhelm) åker gäääärna med Glass
    Anne81 & Emma

Onsdag:
    Glass

Torsdag:
    NyfikenÖrn & Gustav

Fredag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
  • Smurfens Mamma
    Vildkaprifol skrev 2007-02-22 13:54:51 följande:
    See: Jag kan se 8 månaders LO´n men jag glömde att kolla efter den andra. LO´n var fin!
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-22 14:20:31 följande:
    Seedorfs - Jag har inga problem med att se varken LOn eller kärleksboken nu heller  Ska vi säga kl 12 hos mig på tisdag? Eller ska vi vänta och se om några fler fyller på sig på några av de andra dagarna?
    Toppen att ni kan se... det är väl ngt "fel" på Caroline/Mizty då hihihi
  • Smurfens Mamma
    Busis skrev 2007-02-22 15:29:37 följande:
    Hallå tjejer den 19feb föddes vår lilla tjej nr2! Så nu kan jag äntligen planera in lite pyssel med er om några veckor. Ska bli jätte kul.
    Jag e ny här men GRATTIS Skrattande gick allt bra, hur lång vikt mm   GRATTIS igen
  • Smurfens Mamma
    GOD MORGON
    Glass skrev 2007-02-22 21:10:00 följande:
     När hämtar jag upp er, vildkaprifol och seedorf?Jag är gärna där vid typ elva eftersom vi kommer att behöva åka lagom tidigt om vi ska hinna lämpa av er på lämpliga ställen och jag hinna till skolan
    Kom så tidigt du vill
    Jag bor vid Kaggeledstorget i Torpa, rätt nära Munkebäcksmotet och Ica kvantum, Statoil och systemet-... om du vet?!?!? Jag kan skicka adressen t din inbox om du vill?! El ska jag gå till ngn av ovan nämnda?!

Hur delar ni upp fikat, är det ngn som brukar ha med ngt speciellt?!?!?
    Själv är jag cola light/pepsi Max missbrukare speciellt om jag pysslar ... är det ngn annan som gillar det?! Jag kan ta med det och ngt mer, ngt förslag!?

Nu ska vi klä oss o packa skötväskan, ska in t stan... Claes Ohlsson... Matton, Panduro... Panduro, jag vet inte hur länge jag har varit där o tittat efter dersa 12*12 pappers förvaringar... men icke... blir så trött, jag har mina pappaer i påsar nu... suck... sen blir det att sukta lite på Format och ska ta min första tur till Arkivet, ngn som har varit där har det mkt?!?!?

Kram så länge

Ps LÄNGTAR TILL TISDAG ska bli så kull Ds
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg