Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Hej hej och God morgon,
Vilka ni är !!
Vildkaprifol skrev 2007-02-21 22:26:55 följande:
Seedorf: Angående QK så tycker jag inte att det är en av de första grejer man köper. När man börjar scrappa eller göra kort finns det såååå mycket grejer att köpa och jag tycker det är bättre att lägga pengarna på papper, dekorationer, ev stämplar, stämpeldyna och färger att färglägga med. Nästan allt är dyrt och i början finns det mer användbara saker än QK plus att du kan låna våra QK och dies på träffarna, om du börjar vara med på våra pyssel/fika träffar. Om du har en LO eller kort som du vill skriva ngt på så tänk ut vad och på vilket sorts papper, ta med pappret till träffen och vips - du har sparat en hel del slantar så här i början av ditt pysslande.
_______________________________________________________________________________________
Japp jag kommer på era pyssel träffar, låg i sängen igår och bara dröööömde om pyssel!!
Jag har ju scrappat sen i slutet på sommaren så jag har en lite grejer!! MASSOR med olika papper, en del dekorationer, blommor, pennor, band, stickers mm
Men det är så mkt mer jag vill ha... nu när det ska bli kort oxå!!
Vad snälla ni e, ska bli jätte kul att få testa era grejer !!
hmmm vet inte vad som hände med texten där _______________________________________________________________________________________
Japp jag kommer på era pyssel träffar, låg i sängen igår och bara dröööömde om pyssel!!
Jag har ju scrappat sen i slutet på sommaren så jag har en lite grejer!! MASSOR med olika papper, en del dekorationer, blommor, pennor, band, stickers mm

Glass skrev 2007-02-22 08:00:39 följande:
Seedorf, jag håller med Vildkaprifol. Det kommer att bli dyrt nog i början så vänta med de stora inköpen och köp på dig de små nödvändigheterna.

mässa söndag
Maggi
Anne81
Jag låg ju och drömde i går... ska komma 300 kort fr fuji idag (det är mkt dubletter och triplar) så det ska scrappas och grejas sen... ska handla lite som jag behöver idag dubbelhäftande tapen är slut etc... ska kolla på bra stämpel papper och ev ända till Biltema för att fixa lite förvaring til alla små knappar, brads mm... plus att jag har sett att de har ett bra set med "skalpell knivar" och så ska jag spana efter en själv läkande skär duk... om ni kollar min sista LO så var det liiiite tröttsamt att sitta ich klippa det för hand... så det är en tanke sedan lääänge...
En shopping grej till, jag ska ha tag på en snöflinge stans tänkte jag... till alla snöbilder
första turen i pulka o kolla snön
Stackare vad jag skriver i hjäl er... Sorry!!
Tjing
Maggi
Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
mässa söndag
Maggi
Anne81
Jag låg ju och drömde i går... ska komma 300 kort fr fuji idag (det är mkt dubletter och triplar) så det ska scrappas och grejas sen... ska handla lite som jag behöver idag dubbelhäftande tapen är slut etc... ska kolla på bra stämpel papper och ev ända till Biltema för att fixa lite förvaring til alla små knappar, brads mm... plus att jag har sett att de har ett bra set med "skalpell knivar" och så ska jag spana efter en själv läkande skär duk... om ni kollar min sista LO så var det liiiite tröttsamt att sitta ich klippa det för hand... så det är en tanke sedan lääänge...
En shopping grej till, jag ska ha tag på en snöflinge stans tänkte jag... till alla snöbilder

Stackare vad jag skriver i hjäl er... Sorry!!
Tjing