Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

japp skål tjejer!!! tjohooooooo
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

hej hej tjejer här inne var det fullt ös!! Jag har suttit o m,onterat alla mina stämplar på EZ och så har jag självklar testat o stansat de som jag "van" på E-bay med min nya rosa QK sååå glad!! Helnöjd med mässan, synd att man inte är gjord av pengar... Varför inte miljonär?!?!?!?

Men NÖ inna Me&I partyt på tisdag då... Tatoorosen o jag tänkte ju vara hos dig redan kl 10.00 o stämpla som dårar låter inte det som en plan!!??

Nej  nu har jag lovat min älskade man att slappa på soffan o snaska lite godis 
    Skål  så hörs vi mer i kväll eller im

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

hallojsan igen!!

jasså ni vart nyfikna på vad jag fixat på e-bay... har faktiskt skrivit om dem redan här det är två limited editions ett LOVe kit med hjärtan o lite annat, och en baby kit och en med Swirls/blad... svårt o förklara... men jag har ju inte min vanliga dator så jag kan inte fota nu!! Men kul o ha! Kiten kostar ca 600-700.-  jag betalade totalt med frakt fr hawaii för alla tre paketen oöppnat... hållier 500.- KUL KUL KUL

Toppen Örnen att vi kan våldgästa redan vid tidig lunch

Visst e det hemskt Glass med hemligt kamofuerat åyssel med bankläder

Nu ska vi ta o mysa lite till kommer drömma sött om stämplar, dies och annat

Höres im
    KRMARA PÅ ER ALLA

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Vi har en xbox 360 konsol hemma om vi ska knö in gubbarna här

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Pyssellista v. 14

Måndag:

Glass (på dagen)

Tisdag kl 10.30-13 hos NyfikenÖrn (innan meandi-partyt):
    NyfikenÖrn & Gustav
    Seedorf´s och Wilhelm

Onsdag:

Torsdag:
    NyfikenÖrn & Gustav (på dagen)
    Glass (på dagen)
    Seedorf´s (ev Wilhelm en stund) (på dagen o kvällen)

Fredag:
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Svärföräldrarna kommer kl 1230... ska städa undan lite här....
    det ser ut som ett bombnedslag på köksbordet (fast jag tycker att det är vackert --allt mitt pyssel) tror bara att jag knör i hop det för så fort de går igen ska jag sätta igång Wooohoooooo längtar så att det riktigt drar i varje fiber i kroppen hihihi

Känner som ni andra JAG VILL OXÅ PÅ MÄSSAN IDAG!!!!!!!    
    skit att jag inte köpte två dagars pass.....
    Men jag ska spara o inte handla ngt nu på ett par månader förutom ngr stämplar på easer som hon inte hade igår på mässan.ska ta och införskaffa ngt alfabet som jag vill ha!! Ska spana på Ebay

Nej nu måste jag röja lite, shoppa lungt... el snarare köp inget som vi andra inte hade velat ha hihihihi

KRAMAR ALLA GOA PYSSEL BRUDAR!!!
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

man ser ju så där bra på BABY o LOVE men här e de i alla fall!!
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    TatooRosen klart at du får låna dem, stansa på bara...
    Låter som om du har shoppat rejält!! Härligt!! Jag kom hem med en hel stämpel arme! Mkt nöjd med dem!!

missade det jo jag kan allt fixa ihop ngn mjuk kaka, typ pepparkaka el choklad vad tror du?!

OT Wilhelm o kusin Lucas 4 år var ju ensamma med Pappa Vendel igår när vi var på mässan... Grabbarna hade haft så kul... Vi mötte upp dem på stan, tog McD och sen hemm o lite kaffe sen var det ut igen... Wilhelm skrek som en tok när vi skulle gå från sandlådan... Det blev ju inget sådant för honom förra året var förliten... och fram tills igår har han tyckt att sand e suspeckt... men i går I LOVE IT!!! Så det ska vi göra med idag åka o fixa massa sandlåde leksaker, så prinsen kan få leka... det e nu man skulle ha haft en trädgård med egen sandlåda... Wilhelm leka mamma slappa o pyssla med sina vänner .-D *DRÖMMER MIG BORT*

Kramar på er
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

ok så inte baka kaka då??

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-01 10:27:17 följande:
    Seedorfs skrev 2007-04-01 10:23:57 följande: NÖ ok så inte baka kaka då?? ♥ Mamma till Wilhelm ♥Du kan baka en kaka till mig  viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    assssssssssssåååååå hihihihi
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-01 10:27:17 följande:
    Seedorfs skrev 2007-04-01 10:23:57 följande: NÖ ok så inte baka kaka då?? ♥ Mamma till Wilhelm ♥Du kan baka en kaka till mig  viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    vill du ha choklad eller peppar kaka det e det jag e bäst på i mjuk kakeväg ...
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg