Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Glass skrev 2007-04-09 09:59:51 följande:
    Skoj med lite färg i håret!Hm... om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen riktig koll på hur du ser ut i håret... Jag är riktigt dålig på att lägga märke till hur folk ser ut, men jag har koll på deras stämplar viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    jag e blondin hihihi
    ♥ Prins, smurf, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma

vart grodan ngn bra på disktrasorna?
    Vendels mormor blev jätte glad för sin kyckling disktrasa!!!

• Smurfens Mamma

Kul att grodan var fin o rolig!! bara o stämpla på!!

skit... jag har inte köpt mig ngn ny svart vattenfast stämpel.... mutter..... suck....

men tar du inte 12.- kan du inte ta 15.- i stället... inte mkt men ngr kronor....

• Smurfens Mamma

aha jag förstår!! hmmm vad ger du för trasorna!? Köper du stora "billiga" lager som på typ Ullared ÖB el iknande? för du lägger ju ner mkt tid på o färglägga dina fina motiv!!

Har ju tyvärr inte så mkt Partyn här hemma... funderar fortf på om jag kanske skulle ordna ett sex party Räcka ut tungan disktrasor med sn*pp*r på hihihi

Så helt OT här i tråden... är det ngn av alla pyssel tjejr som skulle tycka att det var kul att gå på ett tjej Party... sitta o pimpla lite vin o fnissa... knapra på ngt gott oxå!?
    Spanar runt lite bland mina vänninor för att se om ngt intresse finns en fredag eller lördag kväll!!

Tjing

• Smurfens Mamma

Göööött Glass då e det du o jag en så länge då undrar var vi ska hitta kuliga stämplar till kort  o trasor hihihihi
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!

Seedorf´s
    Peaches 26
    Glass

--------------------------------------------------------------------------------------------------

hmmmmm vad dött det är här inne, tur att du o jag håller låda....

ingen annan än Nyfiken Ö Glass o Seedorf´s som vill pyssla i veckan?!?

• Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-09 11:22:21 följande:
    Var är alla människor eentligen?Det var urlänge sedan som en del var med, har ni övergivit oss?påsk? Javisst, men vi pratar pysselträffar, det är ju faktiskt aningen viktigare viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    undrar det samma jag.... hmmmm  ...PÅSK... vad e det.... tja kanske alla e i kyrkan... men det brukar ju vara mellan 11-13.... vad gör de sen då.... funderar
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-09 13:44:27 följande:
    Tittut! Här är jag Har varit och hämtat de fina kläderna från meandi! Jisses vad ni har skrivit här inne!!!Har gjort en LO idag: Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
  • Smurfens Mamma

nu ska jag ner i källaren o röja (inte fina påsk Glass ) ska se om jag kan få undan lite prytlar i vår klädkammare som INTE ska vara där o se om jag kan få ngn ordning o kanske få plats med lite pyssel grejer... Ot I know... bara så ni inte undrar var jag e hihihi

NÖ vad tror du om im, e det ok med dig att vara här?!

tjing chicks

• Smurfens Mamma

Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
    ´

Seedorf´s
    Peaches 26
    Glass
    NyfikenÖrn
    Carolina1979

-----------------------------------------------------------------------------------------------

• Smurfens Mamma
    tatoo rosen skrev 2007-04-09 17:19:51 följande:
    Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!´Seedorf´sPeaches 26GlassNyfikenÖrnCarolina1979Tatoo rosenJag är på!!!Kommer ev på pysslet i morgon... Beror på hur trötta vi är. Har varit en fullspäckad helg och jag ska på lååång körövning nu för vi övar inför konserter... Hör av mig i morgon bitti! Moas Mamma
    Hoppas du kommer med lilla Moa imorgon!!
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg