Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

vart grodan ngn bra på disktrasorna?
Vendels mormor blev jätte glad för sin kyckling disktrasa!!!
Kul att grodan var fin o rolig!! bara o stämpla på!!
skit... jag har inte köpt mig ngn ny svart vattenfast stämpel.... mutter..... suck....
men tar du inte 12.- kan du inte ta 15.- i stället... inte mkt men ngr kronor....
aha jag förstår!! hmmm vad ger du för trasorna!? Köper du stora "billiga" lager som på typ Ullared ÖB el iknande? för du lägger ju ner mkt tid på o färglägga dina fina motiv!!
Har ju tyvärr inte så mkt Partyn här hemma... funderar fortf på om jag kanske skulle ordna ett sex party disktrasor med sn*pp*r på hihihi
Så helt OT här i tråden... är det ngn av alla pyssel tjejr som skulle tycka att det var kul att gå på ett tjej Party... sitta o pimpla lite vin o fnissa... knapra på ngt gott oxå!?
Spanar runt lite bland mina vänninor för att se om ngt intresse finns en fredag eller lördag kväll!!
Tjing
Göööött Glass då e det du o jag en så länge då undrar var vi ska hitta kuliga stämplar till kort o trasor
hihihihi
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna
hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
Seedorf´s
Peaches 26
Glass
--------------------------------------------------------------------------------------------------
hmmmmm vad dött det är här inne, tur att du o jag håller låda....
ingen annan än Nyfiken Ö Glass o Seedorf´s som vill pyssla i veckan?!?
nu ska jag ner i källaren o röja (inte fina påsk Glass ) ska se om jag kan få undan lite prytlar i vår klädkammare som INTE ska vara där
o se om jag kan få ngn ordning o kanske få plats med lite pyssel grejer... Ot I know... bara så ni inte undrar var jag e
hihihi
NÖ vad tror du om im, e det ok med dig att vara här?!
tjing chicks
Ev Tjej party med demonstratis av kul leksaker för vuxna hos Seedorf´s hur många är intreserade... en fre el lö kväll!!
´
Seedorf´s
Peaches 26
Glass
NyfikenÖrn
Carolina1979
-----------------------------------------------------------------------------------------------