• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Vildkaprifol

Seedorf: Det var förskottsbetalning på p.giro men inte förrens hon packat varorna och jag fått ett mail om totalsumman. (Ifall något inte är med).

Nyfiken: Bra! Meddela mig svaren. Fast jag kollar nog in på Scrappiz jag också.

• mojmojmoj
    Vildkaprifol: nyfiken om vart det var du beställt?????

Och Seedorfs
    : vart var det du beställt dina clearstamps....är lite sugen .....och tänkte spana på de du hittat...
  • Vildkaprifol

Du skrollar ner lite på förstasidan, där står det om förbeställningen. Om man går in på "färg" och distresser så kostar de 49kr.

• Vildkaprifol

Mailade med henne i går och hon skrev att hon beställer från sin leverantör och att det kan dröja 2-3 veckor innan det dimper ner i ens egen låda. Fast jag tyckte det kunde vara värt väntan för det billiga priset.

• mojmojmoj

aha......låter bra..... Men hur har du förstått det?? Kan man försöka beställa av alla färger som finns, eller bara de hon i vanliga fall har??
    Alla va?

• Vildkaprifol

Japp, av alla som ja förstod det.

• Vildkaprifol

Bra jobbat Nyfiken! Fast jag tror jag ska ringa IN-EX i morgon iallafall. Flaskan på bilden är 75ml men Kickis burk är på 10ml. Det betyder att hon delar upp flaskan själv tror jag. Hela flaskan är nog inte så dyr. Värt att kolla upp. Meddelar er i morgon vad de sa på IN-EX.

• Vildkaprifol

Nu har jag lagt ut det där kortet på som jag pratade om tidigare i dag. Med "tycker om dig" textstämpeln.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg